Pension Ferienhaus Ostrauer Hof

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag14°2°
Pension Ferienhaus Ostrauer Hof

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienhaus Ostrauer Hof voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Ferienhaus Ostrauer Hof in het Nederlands

Lekker rustige omgeving

Henny
15-6-2011

Wij zijn hier 3 nachten geweest. Het is ons goed bevallen. Het appartement was schoon en van alle gemakken voorzien, zoals complete keuken (magnetron/koelkast/koffiezetapparaat), flatscreen TV in woonkamer, schone badkamer met voor elk 2 handdoeken. Wij hadden een ruim dakterras met tafel en stoelen. Parkeergelegenheid achter complex.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Ferienhaus Ostrauer Hof in Bad Schandau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Ferienhaus Ostrauer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.