Hotel Elbresidenz Bad Schandau

Hotel Elbresidenz Bad Schandau

9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Elbresidenz Bad Schandau voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen
Neckermann
Neckermann

1 review over Hotel Elbresidenz Bad Schandau in het Nederlands

Super luxe hotel

Fam. Klaassen
21-8-2011

Vriendelijk en professioneel personeel. Kamers zijn ruim en schoon. Ontbijt is uitgebreid. Parkergarage onder het hotel. Diverse restaurants in het hotel en een goede hotelbar. Spa is heerlijk rustig en schoon met mooi uitzicht vanaf de bovenste verdieping. Ayurvedisch arrangement is leuk. Massages en adviezen zijn goed. De ayurvedische avondmaaltijden zijn wel telkens hetzelfde, salade/soep/curry/vis of kipgerecht/toetje. Omgevingstips: Dagje Dresden en bezoek ook vooral de Bastei.

Gereisd Met partner in augustus 2011

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenSquash
  • FitnessFitness, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elbresidenz Bad Schandau in Bad Schandau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elbresidenz Bad Schandau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.