Hotel Wilder Mann

Weer vandaag4°-7°
Hotel Wilder Mann
8,3

9 reviews over Hotel Wilder Mann in het Nederlands

Prachtige ligging aan het plein

A.Mensink
10-10-2015

Een prima hotel. We waren er een week in September , met een groep,maar werden vorstelijk behandeld! Alle lof over de kamers, eten en bediening!

Gereisd met vrienden in september 2015

Drie nachten lekker geslapen in dit nette hotel in Annaberg. Het hotel ligt weliswaar aan het marktplein, maar er is weinig te doen in Annaberg dus daarom is het er erg rustig. We waren op concertreis met de fanfare en hadden een vaste prijsafspraak gemaakt qua 3-gangen maaltijd. We zaten elke dag in de 'kaftoffelkeller': een donkere kelder waar we ontzettend slecht eten kregen. Het was gewoon niet lekker en erg karig. Het a la carte eten lijkt trouwens prima te zijn.

Gereisd met vrienden in mei 2013

4 sterren waard

Anita Immers-Cornelissen
1-8-2013

Prima kleinschalig hotel. Personeel uiterst vriendelijk. Ontbijt en diner prima. Kamers iets verouderd maar netjes en schoon. Omgeving prima voor wandelaars. Een bezoek aan dresden een uurtje rijden is een must. Verders heeft de omgeving een gezellige uitstraling met vriendelijke bewoners.

Gereisd met partner in juli 2013

Kras

Mooi hotel in centrum van klein oud stadje

A. Storm
15-5-2012

Hotel ligt aan de markt in het centrum vanAnnaberg Buchholz. Prima kamer met ba/douche. Eten in het restaurant van het hotel en in de kartoffelkelder is prima en betaalbaar. Bar en lounche is wat ongezellig. Mooie en rustige omgeving, afstand naar Dresden, Leipzig en Chemnitz valt tegen (ca. 1,5 uur met auto). Leuke kleine oude stadjes in de omgeving.

Gereisd met partner in mei 2012

Een heerlijk hotel

Jack venlo
8-9-2011

Een geweldig hotel met een prima service en vriendelijke bediening gelegen aan het Marktplein. Wij zaten aan de achterzijde waar het erg rustig was.

De kamers zijn prima met vanaf 1 sept 2011 GRATIS internet. Gratis parkeren in de parkeerkelders van het hotel.

In het stadje zelf is niet echt heel veel te doen. Op zaterdag gaan de winkels al om 13 uur dicht. Er is 1 winkelstraat, een aantal restaurantjes en kroegen, maar deze zijn op 1 hand te tellen.

Het restaurant Silberbaum in het hotel is Klasse! Culinair eten voor een redelijke prijs. Zeer vriendelijke en nette bediening. Wij hadden half pension geboekt. Elke avond stond de menukaart klaar met voor elk wat wils. Had je geen trek in iets, kon je gewoon van de kaart een alternatief uitzoeken. Super!

Gereisd met vrienden in september 2011

Zeer behoorlijk hotel met uitstekend restaurant

A. van der Lugt
28-6-2011

Ik weet niet wat voor patiënt je moet zijn om klachten te hebben over de bedden van dit hotel. Ik ben zelf gehandicapt, maar had geen enkel probleem. En hoe weelderig moet je het thuis hebben om deze kamers "zeer eenvoudig" te noemen? Het enige probleem is de hoge prijs die ze rekenen voor internetgebruik. Het personeel is zeer overwegend vriendelijk en servicegericht. De plaats is niet zeer boeiend, maar in de omgeving is er voldoende te beleven. Karlovy Vary ligt op ca 50 km hiervandaan, en is dus goed in één dag te bezoeken. Als je niet doorrijdt naar Praag heb je geen vignet nodig. Wel euro's omwisselen in Tsjechische Kronen!

Gereisd met partner in juni 2011

zeer ouderwets hotel

kopors
7-9-2010

De kamers zijn zeer eenvoudig, hele lage bedden waar je als rugpatient nauwelijks uitkomt. personeel is bij ontvangst niet erg vriendelijk. Simpele vraag als wanneer is er op zondag een dienst in de Annenkirche ( 400 m van het hotel) wordt afgedaan met ; dat weet ik niet vraag maar bij de VVV

Ontbijt is goed.

Jammer maar de week duuurde erg lang

Gereisd met partner in maart 2010

Veel geluid

J. de Groot
26-7-2010

Hotel Wilder Mann in Annaberg Bucholz is een prima hotel. Wij waren er echter midden in de zomer op vakantie. Wij sliepen met de ramen open, daar er geen air conditioning is. Rondom en in het hotel is er nogal wat geluidsoverlast (straatlawaai, lawaai van andere gasten, lawaai van diverse installaties). Behoudens de geluidsoverlast hebben wij geen klachten over hotel Wilder Mann.

Gereisd met partner in juli 2010

Heel goed hotel!!!

hansjansen38
27-4-2009

De centrale ligging van het hotel in Annaberg - Buchholz, de goede kamers, het klantvriendelijke personeel, het uitstekende ontbijt plus de de goede keuken, zijn voor ons de ingrediënten voor een zeer positief oordeel over dit hotel. Wij verbleven er van 19 tot 26 april 2009 en waren zeer tevreden. Als we weer eens naar Saksen gaan dan kiezen we weer voor dit hotel

Gereisd met vrienden in april 2009

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wilder Mann in Annaberg Buchholz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wilder Mann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.