Annaberg Buchholz

We hebben een aantal aanbieders voor Annaberg Buchholz voor je op een rij gezet:

Reviews over Annaberg Buchholz

Prachtige ligging aan het plein

A.Mensink,
    10-10-2015

Een prima hotel. We waren er een week in September , met een groep,maar werden vorstelijk behandeld! Alle lof over de kamers, eten en bediening!

Gereisd met vrienden in september 2015

Net hotel, super slecht eten en rustige ligging

Bart,
    27-10-2013

Drie nachten lekker geslapen in dit nette hotel in Annaberg. Het hotel ligt weliswaar aan het marktplein, maar er is weinig te doen in Annaberg dus daarom is het er erg rustig. We waren op concertreis met de fanfare en hadden een vaste prijsafspraak gemaakt qua 3-gangen maaltijd. We zaten elke dag in de 'kaftoffelkeller': een donkere kelder waar we ontzettend slecht eten kregen. Het was gewoon niet lekker en erg karig. Het a la carte eten lijkt trouwens prima te zijn.

Gereisd met vrienden in mei 2013

4 sterren waard

Anita Immers-Cornelissen,
    1-8-2013

Prima kleinschalig hotel. Personeel uiterst vriendelijk. Ontbijt en diner prima. Kamers iets verouderd maar netjes en schoon. Omgeving prima voor wandelaars. Een bezoek aan dresden een uurtje rijden is een must. Verders heeft de omgeving een gezellige uitstraling met vriendelijke bewoners.

Gereisd met partner in juli 2013

Mooi hotel in centrum van klein oud stadje

A. Storm,
    15-5-2012

Hotel ligt aan de markt in het centrum vanAnnaberg Buchholz. Prima kamer met ba/douche. Eten in het restaurant van het hotel en in de kartoffelkelder is prima en betaalbaar. Bar en lounche is wat ongezellig. Mooie en rustige omgeving, afstand naar Dresden, Leipzig en Chemnitz valt tegen (ca. 1,5 uur met auto). Leuke kleine oude stadjes in de omgeving.

Gereisd met partner in mei 2012

Een heerlijk hotel

Jack venlo,
    8-9-2011

Een geweldig hotel met een prima service en vriendelijke bediening gelegen aan het Marktplein. Wij zaten aan de achterzijde waar het erg rustig was.

De kamers zijn prima met vanaf 1 sept 2011 GRATIS internet. Gratis parkeren in de parkeerkelders van het hotel.

In het stadje zelf is niet echt heel veel te doen. Op zaterdag gaan de winkels al om 13 uur dicht. Er is 1 winkelstraat, een aantal restaurantjes en kroegen, maar deze zijn op 1 hand te tellen.

Het restaurant Silberbaum in het hotel is Klasse! Culinair eten voor een redelijke prijs. Zeer vriendelijke en nette bediening. Wij hadden half pension geboekt. Elke avond stond de menukaart klaar met voor elk wat wils. Had je geen trek in iets, kon je gewoon van de kaart een alternatief uitzoeken. Super!

Gereisd met vrienden in september 2011
Annaberg Buchholz scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews