Altenberg-Schellerhau (Ertsgebergte)

We hebben een aantal aanbieders voor Altenberg-Schellerhau (Ertsgebergte) voor je op een rij gezet:

Neckermann

accommodaties Altenberg-Schellerhau (Ertsgebergte) met handdoeken(service)

Neckermann

Reviews over Altenberg-Schellerhau (Ertsgebergte)

goed hotel voor de prijs

s,
    8-11-2009

Mooi hotel. In de omgeving veel te doen. In de buurt liggen 4 ski pistes die goed zijn om te leren skieen. Het hotel heeft een mooi zwembad en erg ruime kamers. Het eten is goed. Elke avond krijg je een kaart waarop 2 voorgerechten 4 hoofdgerechten en 2 nagrechten staan waaruit je kunt kiezen. 's Morgens een lekker ontbijt met verse broodjes, vlees, fruit en yoghurt.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009