Hotel AHORN Waldhotel Altenberg

KinderhotelWeer vandaag1°-1°
Hotel AHORN Waldhotel Altenberg
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor AHORN Waldhotel Altenberg voor je op een rij gezet:

Laatste review

Hotel ligt wat afgelegen. In Schellerhau is niets te beleven.

Ondanks dat er verschillende busgezelschappen waren had je daar geen last van.

Onze kamer was niet al te groot en de douchecabine was erg klein.

Uitstekend ontbijt met niet elke dag hetzelfde beleg. Het dinerbuffet was goed, alleen de toetjes waren duidelijk minder.

Een ruime bar met verschillende zitgedeeltes.

Het personeel uit het Oostblok deed hun werk, maar een vriendelijk woord of een lach ontbrak bij de meesten.

Vanuit het hotel kun je met een busje voor een dagexcursie naar Praag.

Wij zijn met eigen auto naar Dresden geweest en binnen een uur sta je in het centrum. Zowel Praag alsook Dresden hebben een mooie binnenstad met vele oude gebouwen.

Wij wandelen veel en een rondwandeling van circa 15 km vanuit het op een uurtje rijden liggende Stadt Wehl naar de Bastei en Rauenstein is echt de moeite waard.

Verder hebben we ook een prachtige wandeling gedaan waarbij een roeiboottochtje over de Kirnitzschklamm Stausee inbegrepen was. Vanaf de Hermannseck heb je een prachtig uitzicht.

Deze rondwandeling van 12 km heeft de Obere Schleuse bij Hinterhermsdorf als vertrekpunt.

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

33 reviews over Hotel AHORN Waldhotel Altenberg in het Nederlands

Hotel ligt wat afgelegen. In Schellerhau is niets te beleven.

Ondanks dat er verschillende busgezelschappen waren had je daar geen last van.

Onze kamer was niet al te groot en de douchecabine was erg klein.

Een ruime bar met verschillende zitgedeeltes.

Vanuit het hotel kun je met een busje voor een dagexcursie naar Praag.

Een prima verblijf gehad.

Fam. Thaens
11-7-2015

Prijs kwaliteit prima hotel lekker verzorgd en voldoende eten,ook het ontbijt is zeer uitgebreid,personeel vriendelijk en behulpzaam sommige in het restaurant spreken de Duitse taal niet maar vriendelijkheid behoeft geen woorden.Kamer was netjes en proper badkamer is echt aan de kleine kant maar wel zuiver.Praag hebben wij met een bus vanuit het hotel gedaan.Dresden en de Bastei zijn meer dan de moeite waard,er zijn veel mooie kastelen in de buurt.Als ge van kerstsfeer houd dan ben je bij RATAGS Kunsthandwerk in Stolpen zeker aan het goede adres je kan daar in de werkplaats gaan kijken hoe alles met de hand gemaakt wordt.In het dorp zelf is verder weinig te beleven,behalve als ge van wandelen en fietsen houd de omgeving is heel mooi.Het hotel is heel kindvriendelijk er wordt veel georganiseerd ook voor de volwassenen.Voor ons was het een heel geslaagde vakantie.

geweldig mooi hotel

g van der pol
28-6-2015

betaalbare prijs prachtige kamers het eten kon niet beter,

ook het ontbijt was voortreffelijk.

zeer klantvriendelijk behulpzaam.

vanuit het hotel kun je meteen wandelen in de mooie natuur.

vlakbij Tsjechie een aanrader.

als het kan ga ik weer

A.Bakker
24-6-2015

wij zijn hier geweest van 15 tot 22 juni en hebben van het hotel en de omgeving genoten het eten was heel goed en werd goed aangevuld helaas beetje kleine badkamer maar ja wie let daarop het kinderprogramma is heel goed opgezet en de aparte eethoek voor hun is ook heel leuk zo kunnen ze zelf hun eten uitkiezen het personeel is zeer vriendelijk en een grapje kan er ook van af voor mij een dikke aanrader

Om zeker nog eens terug te komen

frans lubeek
10-9-2014

mooi en goed schoon hotel schone kamer met kleine badkamer. ruime goede bedden.

ligt centraal tussen de grote plaatsen en directe omgeving is mooi.

Ontbijt en diner buffet is prima, wordt goed aangevuld, genoeg variatie voor iedereen.vriendelijk personeel in beide eetzalen, met dank aan Omar.

Zeer kindvriendelijk met animatie.

Kamers werden iedere dag schoon gemaakt door vriendelijk personeel.

Voor deze prijs zeker geen op en aanmerkingen.

prima maar niet voor herhaling vatbaar

meneer van Mastrigt
31-8-2014

Kamers zijn prima. Douche is klein. Het ontbijt is uitstekend, veel keus in brood en beleg, alles goed bijgevuld. Het dinner was wel goed maar totaal niet mijn smaak. Dinner niet geschikt voor kinderen, geen friet of andere kinderlekkernijen.

mooi betaalbaar hotel

silvia van denderen
23-8-2014

Leuk betaalbaar hotel, mooi gelegen in prachtige omgeving.

Er werd genoeg georganiseerd, voor volwassenen en kinderen. Het eten was goed, veel keuze zowel ontbijt als avondeten. Er werd op tijd bijgevuld en ze hadden gemiddeld 3 soorten vlees en een vissoort per avond. Uitgebreide saladebar en veel keuze als nagerecht. Er was ook een kinderbuffet. De kamers waren wat klein en het douchegedeelte had wat ook wat groter gekund. Het zwembad was ook niet al te groot maar de kinderen hebben zich er prima vermaakt. Mooie omgeving en je bent ook zo in praag. Kortom prijs / kwaliteit is prima in orde.

Voor de prijs goed hotel

Hetty
6-7-2014

Het is een typisch gebouw uit de Oostduitse tijd, goed opgeknapt, maar geen uitstraling. Kamers waren netjes en worden goed onderhouden. Badkamer klein. Het hotel heeft een zeer groot aantal kamers, en al deze gasten moeten eten in de eetzaal. Dat is zoeken en vaak wachten op een plekje. Eten is er voldoende in een grote verscheidenheid in buffetvorm. Werd telkens bijgevuld. Apart was het betalen voor de parkeerplaats, wellicht dat dit in de wintertijd nodig is. Kortom voor de prijs die wij betaalden redelijk hotel. Omgeving is veel te zien: dichtbij Dresden, Meissen en Tsjechië.

Goede ervaring rijker

Erik
25-6-2014

Een goede nachtrust, dagelijkse ontspanning en uitstappen in de omgeving en dan nog eens behoorlijke keuze uit verschillende gerechten voor elk wat wils, wat wil je nog meer?

Dat is genieten en dat hebben we gedaan.

Prijs/kwaliteit goed

Greet
2-6-2014

Hotel ligt mooi centraal tussen enkele grote steden.

Niet de hoofdprijs betaald, ook niet gekregen.

500MB gratis internet voor 6 nachten is natuurlijk niet goed. Meer internet moet bijgekocht worden.

6 euro pn dichtbij parkeren of 3 euro pn verderop.

Ontbijtbuffet goed maar 1 soort vleeswaar, verder worstsoorten.

Verder redelijk uitgebreid.

Warm buffet.... wat warm moest zijn was lauw en wat koud moest zijn ook. Verder goedkoop vlees... macaroni.....

Voor hun kamerprijs halfpension verwacht je ook geen zalm en biefstuk.

Bediening in restaurant vlot en voorkomend. Bij de balie ook.

Al met al prettig verblijf gehad en een zonnige prijs betaald, daarom toch een voldoende.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AHORN Waldhotel Altenberg in Altenberg-Schellerhau (Ertsgebergte), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AHORN Waldhotel Altenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.