Hotel Landhaus Wörlitzer Hof

Hotel Landhaus Wörlitzer Hof

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Wörlitzer Hof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Landhaus Wörlitzer Hof in het Nederlands

knollen voor citroenen

tonny michels
27-7-2012

Na een culturele reis (Weimar, Dresden) naar Oranienburg voor Dutch Design. Op de site leek dit een goed hotel (****). Een suite geboekt voor 2 nachten. Zwart op wit! Bij aankomst kregen we sleutel 301 - etage 2 naar 3 met de trap, passeren een deur met 12 paar sportschoenen (men woonde daar kennelijk zelf) een sober gangetje door en daar was ons onderkomen: een gerenoveerde zolder, deprimerend : alles in bruin en grijs - sombere DDR stijl. Het was het appartement dat we NOOIT zouden hebben geboekt. Ramen in het dak met uitzicht op de lucht; geen koelkast noch een leeslicht naast een bed . Bezwaar gemaakt; de suites waren niet beschikbaar (op het moment van reserveren dus wel!) misschien de volgende dag. Geprobeerd over de prijs te onderhandelen (dezelfde als de suite NB!). Geen verontschuldiging noch een fles sekt bijv. ter compensatie.

Zijn volgende dag vertrokken. De volle prijs werd berekend...knollen voor citroenen dus.... Niet boeken daar, je weet nooit wat je krijgt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhaus Wörlitzer Hof in Wörlitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhaus Wörlitzer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.