Hotel Zur Kaiserpfalz

8Fantastisch

Duitsland, Saksen-Anhalt (Sachsen-Anhalt), Wohlmirstedt (Burgenlandkreis)

8Fantastisch

• Animatie
  • Sauna

6 reviews over Hotel Zur Kaiserpfalz

• 1Hans en Lucy10-05-2016

nooit meer

Wat ontzettend tegenviel is dat de half pensiongasten s avonds in de kale grote kegelzaal aan lange ongedekte tafels plaats moesten nemen.Erg ongezellig allemaal. Enige ambiance ontbrak volkomen. Vervolgens moest er gewacht worden totdat de eigenaar zelf de deksels van de rechauds kwam wegnemen en er door de meute een aanval op het buffet kon doen! Ook de bedden zijn versleten met krakende planken en slechte matrassen. Het hotel is zeer gehorig, zo liep de hele nacht de koelinstallatie de hele nacht door met een irritant bromgeluid zo erg dat we oordoppen hebben moeten kopen om nog maar enigszins in slaap te kunnen komen.s Avonds was er helemaal niets te doen. Enige vorm van recreatie ontbrak volkomen.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Arie19-09-2013

goed hotel, prettige sfeer

Wij waren hier twee jaar geleden geweest, toen enthousiast daarom nog een keer terug gegaan. Niet teleurgesteld, nog steeds een erg fijn hotel. Personeel is allen zeer beleefd en voorkomend. Ontbijt is prima en keuken is voor het avondeten uitstekend. Zeer smakelijke gerechten en voor NL begrippen erg lage prijzen. Enige nadeel is dat de directe omgeving niet gelijk spectaculair is (groen, rustig, heuvelachtig). Maar in de directe omgeving is meer dan genoeg te zien en te doen.

Gereisd met partner in september 2013

• 10Ivo10-04-2012

Fantastisch hotel, dito prijs kwaliteit verhouding

Niets dan lof over deze accommodatie: voor een zeer lage prijs een uitstekend 5-daags arrangement: eten, sauna en bedienend personeel! Omgeving is als je niet van wandelen, natuur houdt wellicht wat saai, maar met de auto zijn afstanden kort.

Gereisd met partner in april 2012

• 10hesimaran07-09-2011

super hotel

super hotel eten 200 % fijne massage ..en niet duur €14,50

stad leipzig moeite waard zeitz braunkole ..bedrijf modelspoorbahn..wiehe

Gereisd met partner in september 2011

• 8Arie06-07-2011

Hotel met goede service en lekker eten

Dit is hotel is naar verhouding van het kleine dorpje Wohlmirstedt behoorlijk van omvang. Tijdens ons verblijf was het hotel ook goed bezet terwijl het verder in de regio nog erg rustig was. Het hotel ligt in dit dorpje in een mooie rustige en groene omgeving. Op korte afstand kun je hier lekker wandelen om op een afstand binnen enkele tientallen kilometers zijn er voldoende plaatsen om naartoe te gaan. In Erfurt en Weimar ben je ook binnen een uur en zijn beiden mooie steden. Wij hadden in het hotel een standaard kamer; niet al te groot, maar doelmatig ingericht en schoon. Er zijn ook nog luxere kamers in het hotel. De ontbijtzaal is typisch Duits ingericht, ontbijt was goed. Het restaurant ziet er netjes uit, wij hebben hier tweemaal smakelijk gegeten. We hebben nog tweemaal in de omtrek (voor de afwisseling) gegeten, maar was kwalitatief slechter. (hadden we dus maar niet moeten doen …..). Sauna ziet er voor een dergelijk hotel goed uit en was aangenaam. Terras aan de achterkant.

Gereisd met partner in juni 2011

Hotel Zur Kaiserpfalz info