Reviews over Wohlmirstedt (Burgenlandkreis)

goed hotel, prettige sfeer

Arie,
    19-9-2013

Wij waren hier twee jaar geleden geweest, toen enthousiast daarom nog een keer terug gegaan. Niet teleurgesteld, nog steeds een erg fijn hotel.

Personeel is allen zeer beleefd en voorkomend. Ontbijt is prima en keuken is voor het avondeten uitstekend. Zeer smakelijke gerechten en voor NL begrippen erg lage prijzen. Enige nadeel is dat de directe omgeving niet gelijk spectaculair is (groen, rustig, heuvelachtig). Maar in de directe omgeving is meer dan genoeg te zien en te doen.

Fantastisch hotel, dito prijs kwaliteit verhouding

Ivo,
    10-4-2012

Niets dan lof over deze accommodatie: voor een zeer lage prijs een uitstekend 5-daags arrangement: eten, sauna en bedienend personeel!

Omgeving is als je niet van wandelen, natuur houdt wellicht wat saai, maar met de auto zijn afstanden kort.

super hotel

hesimaran,
    7-9-2011

super hotel eten 200 %

fijne massage ..en niet duur €14,50

stad leipzig moeite waard

zeitz braunkole ..bedrijf

modelspoorbahn..wiehe

Hotel met goede service en lekker eten

Arie,
    6-7-2011

Dit is hotel is naar verhouding van het kleine dorpje Wohlmirstedt behoorlijk van omvang.

Tijdens ons verblijf was het hotel ook goed bezet terwijl het verder in de regio nog erg rustig was.

Het hotel ligt in dit dorpje in een mooie rustige en groene omgeving. Op korte afstand kun je hier lekker wandelen om op een afstand binnen enkele tientallen kilometers zijn er voldoende plaatsen om naartoe te gaan. In Erfurt en Weimar ben je ook binnen een uur en zijn beiden mooie steden.

Wij hadden in het hotel een standaard kamer; niet al te groot, maar doelmatig ingericht en schoon.

Er zijn ook nog luxere kamers in het hotel. De ontbijtzaal is typisch Duits ingericht, ontbijt was goed.

Het restaurant ziet er netjes uit, wij hebben hier tweemaal smakelijk gegeten. We hebben nog tweemaal in de omtrek (voor de afwisseling) gegeten, maar was kwalitatief slechter. (hadden we dus maar niet moeten doen …..).

Sauna ziet er voor een dergelijk hotel goed uit en was aangenaam.

Terras aan de achterkant.

Wohlmirstedt (Burgenlandkreis) scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews