Aparthotel Wernigerode

Aparthotel
Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag3°1°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Wernigerode voor je op een rij gezet:

Laatste review

Heerlijke midweek samen

Elisabeth,
26-9-2017

Het hotel ligt heel gunstig. Midden in het levendige centrum, maar toch heel rustig.

Heerlijk dakterras om op te ontbijten. Goede bedden, ruime kamer. Veel in de omgeving te doen.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Sauna
Parkeren mogelijk

2 reviews over Aparthotel Wernigerode in het Nederlands

Heerlijke midweek samen

Elisabeth,
26-9-2017

zeer grote en mooie kamer met prachtig uitzicht op de burgt

geweldig ontbijt

alles super schoon

voor herhaling vatbaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Wernigerode in Wernigerode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Wernigerode zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.