Hotel Steinerne Renne

HotelKleine hotelsWeer vandaag13°1°

We hebben een aantal aanbieders voor Steinerne Renne voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Steinerne Renne in het Nederlands

Voor rustzoekers en natuurliefhebbers

Wilma
6-10-2017

Via een 6 km lang smal bosweggetje rij je naar dit afgelegen hotel, dat midden in de bossen en aan een waterval ligt. Verwacht geen luxe of gezelligheid, het hotel is vooral functioneel. Hou je niet van wandelen en natuur, dan kun je beter een ander hotel kiezen. Onze kamer was klein, maar schoon. Het restaurant is gedateerd, het is meer een eetzaal met ongezellig jaren '80 meubilair. Het eten was zeer matig, en het restaurant sluit om 20.00 u. Ontbijt is voldoende gevarieerd.

Vanuit het hotel loop je zo de bossen in. (Buiten)schoenen zijn verboden in het hotel, neem dus pantoffels mee.

Wij hadden totaal geen mobiel bereik in het hotel. Het water uit de kraan is bruinig van kleur, wij durfden het niet te drinken. Je kan in dit hotel niet met pinpas of creditcard betalen, alleen contant!

Wernigerode is een leuk stadje met veel winkels en eetgelegenheden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steinerne Renne in Wernigerode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steinerne Renne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.