Hotel Garni Pension zum Kutschenbauer

Alleenreizend

Goed Garni hotel, gastvrije mensen

Jos
12-1-2010

Garni hotel (logies-ontbijt) "Zum Kutschenbauer" is een mooi/rustig hotel met gastvrije, vriendelijke, behulpzame mensen. Hotel is voor niet-rokers. Geen huisdieren. Mensen zijn zelf niet de hele dag aanwezig, maar wel altijd via de huistelefoon te bereiken. Hotel heeft zelf geen restaurant, wel goed + uitgebreid ontbijtbuffet. Bij te lage bezettingsgraad word je voor het ontbijt doorverwezen naar de bakker aan de Breite Strasse (andere kant van de parkeerplaats 25 meter) Ligt midden in het centrum, waar allerlei restaurants te vinden zijn. Bv. streek/duitse, Italiaanse, Griekse en Aziatische keuken. Auto gratis parkeren op eigen grond, terrein wordt 's avonds afgesloten. Van hieruit een uitstekend vertrekpunt voor uitstapjes in de Harz-omgeving. Voldoende informatiefolders van attracties in de omgeving bij de ingang. Harzer Schmalspur Bahn-station (stoomtrein volgens dienstregeling naar de top van de Harz) is op loopafstand. Het zal niet de laatste keer zijn dat ik hier kom.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Pension zum Kutschenbauer in Wernigerode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Pension zum Kutschenbauer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.