Vakantiehuis Ferienwohnungen Christel

8.8Fantastisch

• 8.8Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienwohnungen Christel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Ferienwohnungen Christel

• 8Rogier 28-02-2013

Sfeervol en karakteristiek pand met appartementen

Wanneer u Wernigerode bezoekt, is een verblijf in Ferienhaus Christel zeker het overwegen waard. Het hoge karakteristieke pand ligt op ongeveer 5 minuten rijden van het centrum (er is ook een busverbinding). Vanuit het appartement op de 2e verdieping kijkt u uit op de stad, de burcht en glooiend open landschap. Het huis is gelegen aan een rustige doodlopende weg. Het vriendelijke echtpaar Beyer zal u zeker gastvrij ontvangen!

Ieder appartement beschikt over een keuken en een keurige badkamer. Het interieur van de appartementen is netjes en (Duits) degelijk. Indien gewenst wordt ontbijt geserveerd.

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader!

Met jonge kinderen

1 tip over Vakantiehuis Ferienwohnungen Christel

• Rogier , 28-02-2013

Wernigerode "die bunte Stadt am Harz" (vanwege haar kleurige gebouwen) en haar burcht is een bezoek waard. Het centrum met het prachtige stadhuis is tijdens de Tweede Wereldoorlog grotendeels gespaard gebleven en ook tijdens het bestaan van de DDR heeft men de historische panden gerespecteerd. Daarnaast is het leuk om met de stoomtrein "de Brocken te beklimmen". Vergeet ook niet van "Kaffee mit Kuchen" te genieten in de traditionele Konditorei "Café Wien"!

0 vragen over Vakantiehuis Ferienwohnungen Christel

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken