Hotel Erbprinzenpalais

Kleine hotelsWeer vandaag15°7°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Erbprinzenpalais voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Erbprinzenpalais in het Nederlands

Met vrienden

Prima plek tov de plaats

Han Renssen
25-9-2016

Ziet er van buiten goed uit, kamers gedateerd, bedden hmm, geen wifi op de kamer, geen bar, geen mini bar op de kamer, zwarte vlekken in de doucecel, donkere kamer waar de lamp de hele dag aanmoet, geen eetgelegenheid voor lunch of diner, wel een super ontbijt .

Ik heb voor dit geld in veel beter en lluxer hotel geslapen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Erbprinzenpalais in Wernigerode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Erbprinzenpalais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.