Reviews over Vatterode (Harz)

Heerlijke rustige vakantie

Lotje zanders,
    3-8-2013

We hebben fijne vakantie gehad, was stukken beter dan wat op zoover stond.

Huisjes waren niet de meest luxe, maar netjes en schoon.

Beheerder was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Uiteraard zijn wij gaan eten bij de goldene hammer in vatterode, , heerlijk ouderwets duits tafelen voor een ouderwetse prijs.

Voldoende te doen in de buurt, maar je moet wel met de auto

Uitstekende ervaring

A. Haak,
    11-1-2011

We hebben er een fijne tijd doorgebracht. De medewerkers waren zeer behulpzaam en gastvrij. Zeker een aanrader.

Alleen zijn de huisjes feitelijk niet geschikt voor bewoning door 6 personen.

leuk vakantiehuisjes

Bert Panneman,
    11-9-2010

het is een leuk park beetje verouderd maar dat mag de pret niet drukken, de ligging aan het meer is mooi zeker een park om tot rust te komen, de eigenaar wil er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken. hebben eerder ook negatieve reacties gelezen , maar dat wil ik weerleggen het park heeft zijn charmes en komt uit de DDR tijd je kunt vanaf het park met de Wipperliese ( trein) verschillende kanten op de ene kant op tot aan het plaatsje Helbra en de andere kant op naar Wippra. we hebben er een week gezeten van 4 tm 10 september 2010, en in de omgeving is veel te bezichtigen .wat zeker de moeitewaard is is het plaatsje Stolberg wat hele mooie vakwerkhuisjes heeft. restaurant op het park was niet open, maar kun je ook niet verwachten als er maar 3 huisjes verhuurd zijn, in vatterode zelf kun je goedkoop eten in de goldene hammer. conclusie:voor iemand die nog een beetje de DDR tijd wil beleven is dit park en dit gebied de moeite waard, en zijn de huisje niet duur.

Leuk vakantiepark

Bert Pannman,
    11-9-2010

Park met ambitie in een prachtige omgeving

Fam. van Dongen,
    9-8-2010

Ons vakantiehuisje op Am Vatteroder Teich zag er keurig uit. De inrichting was netjes en schoon. De huisjes zijn gelegen aan een meer midden in de natuur.

Dhr. Franke had een bbq georganiseerd zodat iedereen elkaar kon leren kennen. Het legde ook uit dat hij het park pas had overgenomen en het weer opnieuw wilde gaan opzetten. Daarom waren nog niet alle faciliteiten volledig in gebruik. De keuken ging die week voor het eerst weer open en het eten was er heerlijk en betaalbaar. De beheerder Pjotr deed zij best om het iedereen naar zijn zin te maken. Jammer alleen dat op onder laatste avond de keuken gesloten was wegens een technische storing. Maar dat neemt niet weg dat we zeker nog een keer terug komen. Want er is nog veel te zien in de omgeving en het park is daarbij een prima uitvalsbasis.

Vatterode (Harz) scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews