Hotel Zur Luppbode

Hotel Zur Luppbode
8,9

20 tips over Hotel Zur Luppbode

Marian van der Sluis, 9-5-2014

Langs de rivier de Bode wandelen, stevige wandelschoenen niet vergeten.

Thale en de vele oude stadjes. En natuurlijk een ritje met de smalspoor trein naar de hoogste berg van de Harz, de Brocken. Mocht je hier eind april heengaan, op 30 april is het heksenavond en feest in Thale, helaas waren wij toen niet meer aanwezig.

Herman, 23-8-2013
Bezoek ook Goslar en Quedlinburg
Niels Evers, 15-8-2013
De wandeling naar Thale langs de Bode is zeer de moeite waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Luppbode voor je op een rij gezet:

henk thijs, 5-6-2013
    Neem contant geld mee, want pinnen is niet mogelijk
    Fam de Poel, 26-2-2013

Rosstrappe

Hexentansplatz

en de grootste stuwdam van Duitsland vlakbij het hotel (ca 15 minuten rijden)

wilma, 23-2-2013
    Winterbanden en/of sneeuwkettingen is een aanrader.

marli clermont, 2-12-2012
    kerst in quedlinburg met zijn hofjes gevult met kleine kerstmarktjes was heel erg mooi. komt dan ook nog bij dat het een stad is vol met vakbouw huizen, zeer romantisch.
    Pierre55, 24-11-2012

Stoomtreinen, 3 trajecten met een dagelijkse dienstregeling, erg leuk om te doen.

Mooie steden met historische altstadt in de Harz

De Harz is een mooie omgeving voor wandelaars.

Arnoud, 30-10-2012
    Wandelen door het Bodedal, bezoek aan Quedlinburg met vakwerk. Maar ook een bezoek aan Kamp Dora is meer dan de moeite waard.
    debora1812, 28-10-2012
    Wandelpaden genoeg, in de omgeving kun je ook fietsen, de berg de Brocken beklimmen, de grootste koekoeksklok bekijken (uurwerkenmusem). In de buurt ligt Thale met 2 kabelbanen en mooie uitzichten, Goslar met leuke vakwerkhuisjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Luppbode voor je op een rij gezet: