Hotel Bodeblick Treseburg

2 reviews over Hotel Bodeblick Treseburg in het Nederlands

Idylisch plaatje

benthor
9-9-2013

Hotel Bodeblick, ligt aan het riviertje de "bode". Het lijkt op een oud kasteeltje en ligt prachtig in de omgeving. Hotel ligt rustig, geen last van verkeer. Gemoedelijke en ontspannen sfeer. Personeel vriendelijk. Mooie uitvalbasis voor langere of een korte wandeling.

Gereisd Met vrienden in september 2013

Idyllisch gelegen aan De Bode

hsweenen
22-5-2012

Erg fraai hotel midden in de hevelige bossen aan De Bode

Gereisd Met partner in maart 2012

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bodeblick Treseburg in Treseburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bodeblick Treseburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.