We hebben een aantal aanbieders voor Treseburg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Treseburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Treseburg

Mooi dorpje om te wandelen of te fietsen..

Pascale,
    27-8-2013

In het dorpje dat veelal uit hotels en huisjes voor verhuur bestaat vind je geen winkel of bakker. Daarvoor moet je naar Thale ,ongeveer een 12km verder. Wel een zeer mooi dorpje,prachtige ligging en natuur!!

Gereisd met partner in augustus 2013

De ideale plek voor de wandelaar

debora1812,
    28-10-2012

Vanuit Treseburg meerdere wandelroutes van verschillende lengtes en voor verschillende niveaus. Alles netjes aangegeven! Het dorp zelf biedt buiten de wandelpaden niet veel, maar het is er heerlijk rustig en groen.

Gereisd met partner in oktober 2012

De grand-canyon van Duitsland

de Vries,
    13-8-2012

Treseburg ligt in het mooiste deel van de Harz, maar verwacht in een klein dorp geen bloeiend uitgaansleven of allerhande culturele instellingen. Maar Thale, Wernigerode en Quedlinburg zijn niet ver, om maar een paar prachtige plaatsen te noemen!

Gereisd met partner in januari 2012

Rustig plaatsje in de Harz (voormalige DDR)

Maurice,
    18-4-2012

Als je van rust en natuur houdt, dan is dit echt THE PLACE TO BE! Maar als je van cultuur houdt, dan bieden de volgende plaatsen in de omgeving wellicht uitkomst: Quedlinburg, Wernigerrode (zeker eens met de HSB, dat is een smalspoorbaan met heuse stoomlocomotieven en restaureerde oude rijtuigen naar de Brocken gaan! Dat is met zijn 1241 meter de hoogste berg van Noord Duitsland en vanaf het hoogste punt heb je een adembenemend uitzicht over de omgeving en als je dat nog niet eens hoog genoeg is, dan kun je ook nog vanaf het topje van de oude tv-toren, die nu in gebruik is als uitkijktoren de omgeving bekijken). Het centrum van zowel Wernigerrode, Halberstadt als ook Quedlinburg is mooi gerestaureerd en beslist de moeite van een bezoek waard! Maurice Eichhorst.

Gereisd alleenreizend in april 2012

rustig, centraal dorpje in de Harz

richard prins,
    27-10-2008

Treseburg is een heerlijk rustig gelegen dorp in de Harz. In het Voormalig Oost-Duitsland. het dorpje biedt prachtige wandelmogelijkheden. De rivier de Bode stroomt er door en vervolgt zijn weg naar de""garnd canyon"van Sachsen. Vlakbij liggen mooie stadjes als Blankenburg en Wernigerode

Gereisd met partner in augustus 2008
Treseburg scoort een 7,5 uit 10, op basis van 35 reviews