Pension Harzer Ferienpension

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag21°13°
Pension Harzer Ferienpension
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Harzer Ferienpension voor je op een rij gezet:

3 reviews over Pension Harzer Ferienpension in het Nederlands

gezelligknusgastvriendelijkheid

Nicole van den Akker
15-5-2013

Het is een fantastisch leuk onderkomen met zeer gastvriendelijke eigenaren. De eigenaar zelf kookt hoogstpersoonlijk in de keuken, alles vers en heel erg lekker bereid. Bvb wordt ook de jam voor het ontbijt zelf gemaakt uit eigen tuin en je kunt tig "schnaps"soorten van de kaart proeven die de baas zelf maakt. We hebben ze bijna allemaal gehad.... mmmmhhhhh jammie. We hebben geslapen in het appartement. Er is alles wat je nodig hebt. Het is schoon en goed verzorgd. Een echte aanrader!!!!!

Gereisd met partner in mei 2013

fantastische plek!!!!!

miriam tonnie sander
5-4-2011

heerlijk relaxed, heel gemoedelijk, goede sfeer. tevens ligt het heel centraal, en fantastisch weer. natuurlijk gaan we dit jaar weer!!

Gereisd met vrienden in mei 2010
2008

Een leuk pensionnetje, zonder poespas

Willem
10-5-2008

Een leuk pensionnetje, zonder poespas. Het ligt midden in Timmenrode, aan de doorgaande weg. De lijnbus 253 rijdt ieder uur van Wernigerode naar Thale v.v. en stopt op 2 minuten lopen van het pension; voor mensen die aangewezen zijn op het openbaar vervoer ideaal. De kwaliteit is, gezien de prijs die je betaalt, prima. Kamers zijn goed uitgerust. De prijzen van de minibar zijn heel laag (90 cent voor een flesje cola.....) Voor de kinderen is er bij het pension niet echt veel te doen. Het wordt wat anders als je er op uit trekt. Dan is er opeens van alles (Smalspoorbaan, Hexentanzplatz enz).

Wij hebben het er goed gehad.

Gereisd familie in mei 2008

Pension info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Harzer Ferienpension in Timmenrode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Harzer Ferienpension zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.