Camping Klostercamping Thale

7.7Goed

Duitsland, Saksen-Anhalt (Sachsen-Anhalt), Thale (Harz)

7.7Goed

• 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

6 reviews over Camping Klostercamping Thale

• 2018
      7Jan13-08-2018

Heerlijk rustig, maar wel duur

Het was een mooie camping met schoon sanitair. Wij vonden deze camping aan de dure kant, zeker omdat er niet veel te doen is op de camping. Daarnaast moest je €1,- betalen voor 3 minuten douche, erg duur. Het sanitair is schoon, maar daar moet je dan ook elke ochtend een uur voor wachten. Voor iemand met een dikke portemonnee en die behoefte aan rust heeft, zeker een aanrader. Toch raad ik het niet aan om met je gezin hier enkele weken te verblijven.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Martijn11-08-2018

Leuke doorreis camping

We waren op doorreis naar het Saksische Schweiz. Een ideale camping in mooie omgeving om te overnachten. Het klooster en de directe omgeving is leuk om te bekijken. De camping komt voor ons niet in aanmerking voor een langer verblijf. De kinderen willen graag een zwembadje op de camping. Er is wel een speeltuintje en een volleybalveldje. De camping is wel erg netjes.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Jose28-05-2017

Mooie camping

De camping is nu 10 jaar oud en is met aandacht ingericht. Goed, ruim en schoon sanitair. De electra-aansluitingen mooi weggewerkt in kastjes vlakbij de plekken. Mooie plekjes aan het water voor tenten. Vriendelijke beheerders en een erg mooie omgeving.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in april 2017

• 6Jose19-07-2016

leuk en vriendelijk

Ingang toont mooi, personeel vriendelijk, sanitair was en werd goed onderhouden. Wij vonden de plaatsen te klein, nog geen 70 vierkante meter,dat was erg jammer.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 9geajanssen06-08-2015

Zeker de moeite waard

Mooi opgezette camping. Deze is nog niet zo oud, en er is door de eigenaren veel werk van gemaakt. Wel mooie oude bomen op de camping zodat je in de schaduw kunt staan als je dat wilt. De ontvangst was echt enorm vriendelijk . We zijn bij aankomst te ver gereden, dus bij de volgende rotonde in het dorp terug gereden. Dan tussen de oude kloostermuren door, naar de camping. De 2e dag gevraagd of er wi-fi was. Deze waren ze net aan het installeren, dus 's avonds inloggen, super! Mooie plekken, met een apart veld voor tenten. Ook een leuk speelveld voor de kinderen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015