Vakantiepark Ferienhausdorf Thale

Vakantiepark
8,4

• Onderkomen8,8
  • Activiteiten8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienhausdorf Thale voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiepark Ferienhausdorf Thale in het Nederlands

• Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Mooie compleet ingerichte woning met alles erop en eraan. broodjes service was prima. Het restaurant voor op t prima is prima. veel diverse maaltijden op de kaart.

We zijn 2 x maal het thermaal bad geweest maar het personeel was daar zo chagrijnig en klant onvriendelijk dat ik dit mensen met kinderen niet aanraadt. Heel kortaf en minachtend tegen de gasten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Supermooie huisjes, helemaal nieuw

T. Sprokholt,
13-4-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten8

Wij hadden een 8-persoons huisje met z'n drieen, maar was goed geschikt voor 8 personen. Huisjes zijn geheel nieuw, pas begin augustus 2017 in gebruik genomen.

Twee luxe badkamers.

Keuken was zeer compleet uitgerust, met oa oven, afwasmachine, electrisch koken, veel glazen, borden, al het denkbare is er.

Veel opbergruimte op alle kamers.

Wel zelf eigen beddegoed en handdoeken meenemen helaas. Voor Nederlandse begrippen waren de kussens erg groot (80*80) dus onze kussenslopen passen in het geheel niet.

Mooi balkon met overkapping op 1e verdieping. Ook een mooie zitplek buiten op de begane grond.

Parkeerplek bij het huisje (8 persoons huisjes zelfs 2)

Op loopafstand (circa 300 m) van kabelbaan, stoeltjeslift en klimtuin. Schitterende wandeling langs de rivier de Bode begint eveneens op 300 m.

Klein winkeltje op het park voor de hoognodige spullen.

Grote supermarkten in de buurt (ruim 1 km)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Ferienhausdorf Thale in Thale (Harz), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Ferienhausdorf Thale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.