Weer vandaag7°-4°
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienanlage Friedrichsbrunn (Haus Ostharz + Haus Promenade) voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl

13 reviews over Hotel Ferienanlage Friedrichsbrunn (Haus Ostharz + Haus Promenade) in het Nederlands

Nooit meer

Petra en Richard,
20-8-2017

Dit hotel bestaat uit 2 delen. Het voorste deel ziet er verzorgd uit, maar het achterste gedeelte is deels opgeknapt en voldoet voor ons niet aan hygienische voorwaarden. Er lag overal stof en zelfs nog een gebruikt washandje van onze voorgangers. We hebben 100 euro voor 2 personen per nacht betaald, incl ontbijt.

Dan heb ik andere verwachtingen. Het ontbijt was sober. De bedden zijn laag en keihard. De gehele locatie riep bij ons een gevoel op van schoolreisje. Vergane glorie.

Een bezoek aan de Harz is zeker aan te raden,maar kies een ander hotel.

We hebben ons beklag ingediend bij de receptie, er werd laconiek op gereageerd.

Ook onze Duitse vrienden hebben het toegelicht.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Wat een heerlijk vakantie!

Jazze Rossini
30-11-2015

We hebben echt van onze vakantie genoten! Het hotel heeft een prachtige ligging midden in het dorpje Friedrichsbrunn. We zijn er veel op uit getrokken, de Harz is echt prachtig. We hadden een mooie kamer in het hotel en het eten was zeer afwisselend. We kunnen zowel dit hotel als ook de Harz iedereen aanraden.

Gereisd met partner in september 2015

Prima voor elkaar

J. Mensink
29-11-2015

De accommodatie is keurig, restaurant voldeed aan onze verwachtingen en de omgeving is prachtig. Wij zijn er veel op uit getrokken.

Gereisd met partner in oktober 2015

hier gaan we niet terug

esther
18-6-2012

Door vertraging waren we te laat,gelukkig werd er op ons gewacht en eten bewaard,avond eten kon je niet kiezen eten wat de pot schaft,te vergelijken met een magnetron maaltijd,we zijn maar uit eten gegaan.Ontbijt was zeer sober,er was niemand aanwezig dus als iets op was had je pech,de omgeving rond het hotel was zeer saai en er stond een slooppand naast ons,personeel was niet erg aardig.de kamer was groot en netjes,iets te groot.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Leuk, maar volgende keer weer logies/ontbijt

Ouder echtpaar
31-8-2011

5 dagen begoekt via een arrangement in een dagblad. Uitstekende bedden en nette kamers, maar helaas het ontbijt is beperkt, miste een eenvoudig plakje ham en een lekkere kop koffie. Avondeten voor 65+ ers te kleine porties. Commentaar van medevakantiegangers ook vernomen. Een voorbeeld: wortelsoep, stukje kale vis van naar schatting kleine 100gr, aardappelpuree en wederom combi wortelen/broccoli, met toetje griesmeelpudding. Voor Duitse begrippen, geen duitse maaltijd. Volgende keer weer logies/ontbijt en lekker buiten de deur gaan eten. Jammer.

Gereisd met partner in augustus 2011

Erg leuk hotel!

Ivar
28-2-2011

Hotel ligt volgens mijn niet in Thale maar in Friedrichbrunn. Leuk hotel bestaande uit twee gebouwen. Zwenbad is net omgebouwd en erg mooi geworden. Eten en services prima i.o. ERg mooie omgeving.

Gereisd met partner in januari 2011

Mooi hotel in schitterende omgeving!

H. Willemse
17-12-2010

Een heel fijn hotel dat wij via Hotelkamerveiling gekocht hebben. Mooie grote kamers. Erg proper. Het restaurant is goed en alles in buffetvorm. Vriendelijk personeel. Helaas is een wijntje in de bar of tijdens het diner 4,50 - 4,70 euro.

Hiermee gaan ze wel erg ver, want de prijzen in Oost-Duitsland zijn overal aanzienlijk lager.

Kortom een goed hotel.

Gereisd met vrienden in december 2010

Hotel met goed ontbijt en warm buffet. Het was wel een massaal gebeuren met het eten. Een soort kamphuis. Wel vriendelijk personeel.

Helaas nog geen flatsreenTV; hetgeen men tegenwoordig toch wel mag verwachten. Een (dure)gezamelijke internetverbinding voor het gehele complex waar iedereen over je schouder kan meekijken is ook niet wat je zou verwachten.

Gereisd met partner in augustus 2010

mooie kamers maar alleen om te slapen

hm hoppe-westerdijk
6-7-2010

vond het net of je in een bejaardenhuis zat met een moederoverste die het eten uitdeelde wat dan ook senioren porties waren. Wel lekker

Gereisd met partner in juni 2010

voor herhaling vatbaar.

wim.v.d.Horst
21-4-2010

mooi hotel, geen avondvulling,jammer. wij gaan weer terug voor de mooie omgeving.

Gereisd met partner in april 2010

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ferienanlage Friedrichsbrunn (Haus Ostharz + Haus Promenade) in Thale (Harz), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ferienanlage Friedrichsbrunn (Haus Ostharz + Haus Promenade) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Ferienanlage Friedrichsbrunn (Haus Ostharz + Haus Promenade)