Hotel Ferienanlage Friedrichsbrunn (Haus Ostharz + Haus Promenade)

Hotel Ferienanlage Friedrichsbrunn (Haus Ostharz + Haus Promenade)

6.3Voldoende

Duitsland, Saksen-Anhalt (Sachsen-Anhalt), Thale (Harz)

Op vakantie geweest naar Ferienanlage Friedrichsbrunn (Haus Ostharz + Haus Promenade)?

6.3Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienanlage Friedrichsbrunn (Haus Ostharz + Haus Promenade) voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Sauna

171 reviews over Hotel Ferienanlage Friedrichsbrunn (Haus Ostharz + Haus Promenade)

• 2019
    6Karin Meima30-05-2019

Prima vermaakt maar geen aanrader.

Wij hebben een leuke tijd gehad. We hebben ons vermaakt, prima gegeten en geslapen. Toch zouden we deze accommodatie niet aanraden. Bijzonder all incl gebeuren, frisdrank was niet echt te vinden overdag. Het ontbijt en avond eten waren prima!! Het hotel is alleen slecht onderhouden. Dat geeft helaas een slechte uitstraling. De douche is onze kamer was ook niet best. Douchekop was verkalkt, kon niet goed blijven hangen. En de voegen waren, met de tegels, half geschilderd, wat er echt heel naar en vies uitzag. Oja, er is niet standaard een schoonmaak moment. Als je dat wel wil moet je dat aanvragen.

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

4Petra en Richard20-08-2017

Nooit meer

Dit hotel bestaat uit 2 delen. Het voorste deel ziet er verzorgd uit, maar het achterste gedeelte is deels opgeknapt en voldoet voor ons niet aan hygienische voorwaarden. Er lag overal stof en zelfs nog een gebruikt washandje van onze voorgangers. We hebben 100 euro voor 2 personen per nacht betaald, incl ontbijt. Dan heb ik andere verwachtingen. Het ontbijt was sober. De bedden zijn laag en keihard. De gehele locatie riep bij ons een gevoel op van schoolreisje. Vergane glorie. Een bezoek aan de Harz is zeker aan te raden,maar kies een ander hotel. We hebben ons beklag ingediend bij de receptie, er werd laconiek op gereageerd. Ook onze Duitse vrienden hebben het toegelicht.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Jazze Rossini30-11-2015

Wat een heerlijk vakantie!

We hebben echt van onze vakantie genoten! Het hotel heeft een prachtige ligging midden in het dorpje Friedrichsbrunn. We zijn er veel op uit getrokken, de Harz is echt prachtig. We hadden een mooie kamer in het hotel en het eten was zeer afwisselend. We kunnen zowel dit hotel als ook de Harz iedereen aanraden.

Gereisd met partner in september 2015

• 9J. Mensink29-11-2015

Prima voor elkaar

De accommodatie is keurig, restaurant voldeed aan onze verwachtingen en de omgeving is prachtig. Wij zijn er veel op uit getrokken.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 6esther18-06-2012

hier gaan we niet terug

Door vertraging waren we te laat,gelukkig werd er op ons gewacht en eten bewaard,avond eten kon je niet kiezen eten wat de pot schaft,te vergelijken met een magnetron maaltijd,we zijn maar uit eten gegaan.Ontbijt was zeer sober,er was niemand aanwezig dus als iets op was had je pech,de omgeving rond het hotel was zeer saai en er stond een slooppand naast ons,personeel was niet erg aardig.de kamer was groot en netjes,iets te groot.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 7Ouder echtpaar31-08-2011

Leuk, maar volgende keer weer logies/ontbijt

5 dagen begoekt via een arrangement in een dagblad. Uitstekende bedden en nette kamers, maar helaas het ontbijt is beperkt, miste een eenvoudig plakje ham en een lekkere kop koffie. Avondeten voor 65+ ers te kleine porties. Commentaar van medevakantiegangers ook vernomen. Een voorbeeld: wortelsoep, stukje kale vis van naar schatting kleine 100gr, aardappelpuree en wederom combi wortelen/broccoli, met toetje griesmeelpudding. Voor Duitse begrippen, geen duitse maaltijd. Volgende keer weer logies/ontbijt en lekker buiten de deur gaan eten. Jammer.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Ivar28-02-2011

Erg leuk hotel!

Hotel ligt volgens mijn niet in Thale maar in Friedrichbrunn. Leuk hotel bestaande uit twee gebouwen. Zwenbad is net omgebouwd en erg mooi geworden. Eten en services prima i.o. ERg mooie omgeving.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8H. Willemse17-12-2010

Mooi hotel in schitterende omgeving!

Een heel fijn hotel dat wij via Hotelkamerveiling gekocht hebben. Mooie grote kamers. Erg proper. Het restaurant is goed en alles in buffetvorm. Vriendelijk personeel. Helaas is een wijntje in de bar of tijdens het diner 4,50 - 4,70 euro. Hiermee gaan ze wel erg ver, want de prijzen in Oost-Duitsland zijn overal aanzienlijk lager. Kortom een goed hotel.

Gereisd met vrienden in december 2010

• 6w.weber712-09-2010

Een verbouwd hotel dat nog moet worden afgemaakt.

Hotel met goed ontbijt en warm buffet. Het was wel een massaal gebeuren met het eten. Een soort kamphuis. Wel vriendelijk personeel. Helaas nog geen flatsreenTV; hetgeen men tegenwoordig toch wel mag verwachten. Een (dure)gezamelijke internetverbinding voor het gehele complex waar iedereen over je schouder kan meekijken is ook niet wat je zou verwachten.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8hm hoppe-westerdijk06-07-2010

mooie kamers maar alleen om te slapen

vond het net of je in een bejaardenhuis zat met een moederoverste die het eten uitdeelde wat dan ook senioren porties waren. Wel lekker

Gereisd met partner in juni 2010

Hotel Ferienanlage Friedrichsbrunn (Haus Ostharz + Haus Promenade) info