Vakantiepark Bodetal

• Activiteiten7,6

11 reviews over Vakantiepark Bodetal in het Nederlands

• Activiteiten9
  • Activiteiten9

Wij hebben in juli 10 dagen verbleven op Ferienpark Bodetal in Thale. Het is een erg mooi en schoon park aan de rand van het Bodental. Ons huisje was van alle gemakken voorzien en was goed schoongemaakt. Wij waren met z'n vijven en verbleven in een 6-persoons appartement. Het enige nadeel aan dit appartement is dat de vijfde en zesde persoon op de slaapbank moeten slapen. Hij ligt best goed, maar eigenlijk is dit huisje meer geschikt voor vier personen. Het restaurant op het park is een aanrader. Het eten is erg lekker en niet duur! Verder is er in de omgeving veel te doen. Je kunt met de stoomtrein naar de Brockenberg (1142 m) en je kunt mooie stadjes zoals Wernigerode bezoeken. Dit is allemaal binnen een half uur te bereiken. In het dorpje Thale is ook veel te doen, vooral voor de kinderen. Er is namelijk een klein attractiepark bij de kabelbanen die je naar de de top van de Rosstrappe en naar de Hexentanzplatz brengen. Ook is er in het dorp een Thermaalbad en diverse musea. Het openbaar vervoer (trein en bus) is op 5 minuten loopafstand en ook zijn er diverse supermarkten in het dorp Thale te vinden. Kortom, de vakantie is ons erg goed bevallen!

Gereisd met vrienden in juli 2016

goed verzorgd

marion_eenink
8-1-2016
  • Onderkomen8

Een net klein, schoon parkje. Je kan voor je eigen deur parkeren. Lekker rustig gelegen maar toch vlak bij toeristische attracties en ook de winkels zijn niet ver weg. Het trein station ligt op ca. 100 meter van de huisjes.

De huisjes zijn ruim en van alle gemakken voorzien. (oven, magnetron, vaatwasser e.d.). Ook met een hond kan je hier goed op vakantie. Let wel op, dat als je een 6 persoons huisje boekt, je wel een trap op moet. Wij gaan hier denk ik nog wel een keertje terug. O ja, ook ideaal is de broodjes service. Je kan voor elke ochtend verse broodjes bestellen (worden aan de deur gehangen).

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Een heerlijke ontspannen vakantie

Schrijver
15-7-2013

Een kleinschalig park met 19 app. in 2 blokken van rijtjes huizen

Ligging erg mooi, niet ergens achteraf, maar in de bewoonde wereld en erg rustig.Tegenover het park een rustig wandelpark,en een leuke winkelstraat over het spoor, ook 3 supermarkten aan het eind van de winkelstraat.

De mensen in het VVV erg behulpzaam, een aanrader om een keer naar de blauwe see te gaan met de auto (niet groot, maar de moeite waard van het bekijken, te bereiken vanaf een pakeerplaats, lopend).

Op het park is Villa Welness, niet groot maar alle behandelingen een aanrader, Ook in het restaurant kun je goed eten.

Gereisd anders in juni 2013

Het is daar geweldig

S.Brinkkemper
19-2-2010
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Wij zijn er nu twee jaar geweest in de maand juni 3 weken en het is er bijzonder goed. de appartemente zijn mooi en van alles voorzien.Er is een zwembad voor de deur niet zo groot maar toch goed en ook voor de kinderen.Tevens kan je er fijn wandelen en met de kabelbaan naar boven naar het openlucht theater of de hexenplaats. Dit jaar gaan we voor de derde keer nu twee weken het is een aanrader.

de mensen zijn bijzonder aardig ze vertellen je ook wat je allemaal in de omgeving kan bezichtigen. Dus ik zal zeggen ga er zelfs eens kijken.

Gereisd met partner in juni 2009

Fantastische luxe!

rollo
28-9-2009
  • Activiteiten8

Wat hebben we hier een fantastische vakantie gehad, met schitterend weer en een briljant appartement. Alles erop en eraan. Wat een luxe op vakantie. Zelfs een vaatwasser en oven ontbraken niet! Erg netjes schoon en nieuw. En alle appartementen liggen vlak bij her zwembad! Een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

klein maar fijn

Frans en marie Stam
14-8-2009
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3

Het is een heel klein parkje, maar super mooi, schoon en overzichtelijk.

Je hebt echt wel een auto nodig wil je de omliggende plaatsen zien, de fiets hebben wij niet echt gebruikt. Geen fietspaden, erg gevaarlijk!

Thale zelf stelt niets voor, veel vervallen gebouwen, geen gezellige plaats.. Wandelen direct vanuit het park, kun je er super, mooie natuur/bossen.

Voor ons zelf hadden we wel iets meer aktiviteiten vanuit het park gewild.

De huisjes zijn erg schoon,ruim en netjes,wij hadden het zwembad voor de deur!!!

De gezelligheid moet je echt zelf maken, geen gezellige terasjes ofzo, op het park is het rustig en stil, bij het restaurant Hubertus kun je lekker en voordelig eten.Maar sluit om 22.00, (links uit`t park) ligt een ijssalon met super lekker ijs.Sluit om 19.00.Ook is er een broodjesservice, maar zelf naar bakkertje Mike (rechts uit het park) lopen is toch voordeliger en je kunt zelf uit veel lekkers kiezen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

2008

geweldig

Fam Baarda
1-9-2008
  • Onderkomen9

We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Super schoon parkje waar je heerlijk tot rust komt.

Hele aardige mensen.

We hebben het er echt heel fijn gehad en zouden er zo weer heen willen.

Lekker schoon zwembad voor de deur, we hebben 14 dagen 30 graden gehad en dat was heerlijk.

Heerlijke schoonheidsalon op het park met betaalbare behandelingen voorla de massage,s waren heerlijk.

Kortom een super vakantie

Gereisd familie in juli 2008
2007

Margreet was onze buurvrouw in het park

Mariska
6-8-2007
  • Onderkomen9

Margreet was onze buurvrouw in het park. Ik moet zeggen een top vakantie op een schitterend park en wat een aardige mensen.

Het weer was prachtig. Rust, luxe, een heerlijk zwembad (wij gaan normaal naar Frankrijk), geen geluidsoverlast en een leuk kinderbad voor onze zoon van 1,5 jaar. Zeer goede prijs-kwaliteit. Wij hebben prachtige wandeltochten gemaakt die voor de deur starten.

Leuke dorpjes en stadjes in de buurt. Echt een aanrader. Wij hebben bij Vacanceselect.nl geboekt. Goed verlopen goede service.

• Onderkomen9

We zijn net terug van 2 weken op dit vakantieparkje en hebben het heel goed naar ons zin gehad. Het appartement zag er keurig uit en alles was er.Het is dan ook nog bijna nieuw! Een vaatwaser, oven, magnetron en een royale badkamer. De 4 persoons waren op de begane grond en de 6 prsoons op de 1e etage. De ligging is mooi en een leuk uitgangspunt voor veel uitstapjes.Ik denk dat het vooral geschikt is voor met zonder of met kleinere kinderen tot een jaar of 10/12. Voor oudere jeugd is er denk ik niet genoeg te beleven op dit kleinschalige park. Absoluut een aanrader!!

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bodetal in Thale (Harz), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bodetal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.