Appartement Asgard

1 review over Appartement Asgard in het Nederlands

Een aanrader

de familie
7-6-2010

Het is ons (3 echtparen) prima bevallen . 3 grote slaapkamers met uitstekende bedden en 2 badkamers. Alles zag er verzorgd uit.

Elke morgen werden de bestelde broodjes aan de deur gehangen!

Gereisd met vrienden in mei 2010

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Asgard

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Asgard in Thale (Harz), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Asgard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.