Hotel AKZENT Berghotel Rosstrappe

Kleine hotelsWeer vandaag19°3°
Hotel AKZENT Berghotel Rosstrappe
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Berghotel Rosstrappe voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel AKZENT Berghotel Rosstrappe in het Nederlands

Mooi hotel

Martin_apeldoorn
3-11-2012

Goed hotel op een prachtige locatie, hotel heeft een mooi panorama uitzicht met terras. De kamers zijn netjes en van alles voorzien (geen internet alleen)

Het restaurant is sfeervol ingericht (wilddecoratie) en het diner is prima aanrader is om wild te eten en ook voor schappelijke prijzen.

Het ontbijt was ook erg goed. Vanuit het hotel kan je diverse uitstapjes maken kabelbaan, uitzichtpunt enz.

Gereisd met vrienden in november 2012

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Berghotel Rosstrappe in Thale (Harz), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Berghotel Rosstrappe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.