We hebben een aantal aanbieders voor Thale (Harz) voor je op een rij gezet:

vakanties Thale (Harz)

We hebben een aantal aanbieders voor Thale (Harz) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

Reviews over Thale (Harz)

Heerlijk rustig, maar wel duur

Jan,
    13-8-2018

Het was een mooie camping met schoon sanitair. Wij vonden deze camping aan de dure kant, zeker omdat er niet veel te doen is op de camping. Daarnaast moest je €1,- betalen voor 3 minuten douche, erg duur. Het sanitair is schoon, maar daar moet je dan ook elke ochtend een uur voor wachten. Voor iemand met een dikke portemonnee en die behoefte aan rust heeft, zeker een aanrader. Toch raad ik het niet aan om met je gezin hier enkele weken te verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke doorreis camping

Martijn,
    11-8-2018

We waren op doorreis naar het Saksische Schweiz. Een ideale camping in mooie omgeving om te overnachten. Het klooster en de directe omgeving is leuk om te bekijken. De camping komt voor ons niet in aanmerking voor een langer verblijf. De kinderen willen graag een zwembadje op de camping. Er is wel een speeltuintje en een volleybalveldje. De camping is wel erg netjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooi goed park zeker voor herhaling vatbaar!!

Pepijn,
    7-8-2018

Mooie compleet ingerichte woning met alles erop en eraan. broodjes service was prima. Het restaurant voor op t prima is prima. veel diverse maaltijden op de kaart.

We zijn 2 x maal het thermaal bad geweest maar het personeel was daar zo chagrijnig en klant onvriendelijk dat ik dit mensen met kinderen niet aanraadt. Heel kortaf en minachtend tegen de gasten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Supermooie huisjes, helemaal nieuw

T. Sprokholt,
    13-4-2018

Wij hadden een 8-persoons huisje met z'n drieen, maar was goed geschikt voor 8 personen. Huisjes zijn geheel nieuw, pas begin augustus 2017 in gebruik genomen.

Twee luxe badkamers.

Keuken was zeer compleet uitgerust, met oa oven, afwasmachine, electrisch koken, veel glazen, borden, al het denkbare is er.

Veel opbergruimte op alle kamers.

Wel zelf eigen beddegoed en handdoeken meenemen helaas. Voor Nederlandse begrippen waren de kussens erg groot (80*80) dus onze kussenslopen passen in het geheel niet.

Mooi balkon met overkapping op 1e verdieping. Ook een mooie zitplek buiten op de begane grond.

Parkeerplek bij het huisje (8 persoons huisjes zelfs 2)

Op loopafstand (circa 300 m) van kabelbaan, stoeltjeslift en klimtuin. Schitterende wandeling langs de rivier de Bode begint eveneens op 300 m.

Klein winkeltje op het park voor de hoognodige spullen.

Grote supermarkten in de buurt (ruim 1 km)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie camping

Jose,
    28-5-2017

De camping is nu 10 jaar oud en is met aandacht ingericht. Goed, ruim en schoon sanitair. De electra-aansluitingen mooi weggewerkt in kastjes vlakbij de plekken. Mooie plekjes aan het water voor tenten.

Vriendelijke beheerders en een erg mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in april 2017
Thale (Harz) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 15 reviews