Vakantiehuis Haus am Pilzgrund

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

33 reviews over Vakantiehuis Haus am Pilzgrund

• 9Ellen Lacor07-04-2013

Prachtig en rustig gelegen vakantiehuis!

Afgelopen paasweekend (2013) hier doorgebracht: superrustig en mooi gelegen vakantiehuis. Er lag nog veel sneeuw, maar je kunt zonder veel problemen tot dicht bij het huis komen. Alleen de weg naar beneden moesten we wel lopen: door sneeuw en ijs was het geen doen om met de auto naar beneden te rijden. We zijn heel benieuwd hoe het er in een ander jaargetijde uitziet en komen graag een keer terug!

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Ariën en Hanneke van Zalk28-10-2012

rustige, mooie plek in mooi gebied

Wij zaten in het huisje met een openhaard. Huisje is rustig gelegen net buiten het dorpje. Toen we het huisje binnenliepen voelden we ons meteen thuis. Ouderslaapkamer zeer sfeervol ingericht met een lekker bed. Woonkamer met open haard (hout vrij te pakken naast het huis). Nette, kleine keuken (alles erop en eraan). Kleine badkamer met wc en douche (lekkere douche trouwens). Het huisje is mooi opgeknapt en in de voortuin lopen regelmatig herten rond. Eigenaren zijn zeer behulpzaam en altijd te bereiken.

Hier gaan we zeker nog een keer heen.

Dick en Margriet bedankt voor alles.

straalt veel In de omgeving veel te zien (natuur, cultuur en oude stadjes).

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 9fam. Daenen07-10-2012

Mooi huis op perfecte locatie.

Prima vakantiehuis op perfecte locatie midden in de Harz, netjes van binnen en buiten. Ons huis was voorzien van een open haard, keuken en breedbeeld t.v. en iedere dag waren er herten te zien, gewoon vanaf de veranda. Mooie wandelingen in de omgeving te houden vanaf b.v. de Waldstraße naar de Kapittelberg. De omgeving biedt verder talloze opties voor schitterende dagjes uit, een echte aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8yvonne thijssen02-10-2012

fijn vakantie huisje

heerlijke 2 weken gehad in de harz in haus um pilzgrund mooie omgeving rustige ligging

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Familie De Bruin24-09-2012

Genoten!

We hebben een heerlijke week in Haus Am Pilzgrund gehad! Een compleet huis, met alles erop en eraan! En een omgeving!!! Heerlijk rustig, maar in de nabije omgeving genoeg vertier om op te zoeken! En in Tanne heerlijk gegeten. Wij komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 0LGS14-05-2012

Heerlijk huisje

We hebben hier een heerlijk weekje kunnen ontspannen. Prachtige natuur, regelmatig herten in het weiland naast het huisje. Veel te doen in de omgeving en een te lekkere bakker in het dorp. We waren hier met onze dochter van 10 maanden en dat was goed te doen in dit huisje met als service een kinderstoel en - bedje. Super!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 9Hans de Graad31-10-2011

heerlijk rustige plek, Ideaal!

Wij verbleven - net als vorige jaar - een week in dit niet zo heel erg grote, maar toch erg gezellige vakantiehuisje. De ligging aan de rand van het dorp, of eigenlijk beter gezegd net vóórbij de rand van het dorp, is ideaal. Het is er heel rustig. Wij waren er met een heel oude, vrijwel blinde, rolstoelafhankelijke dame. Alhoewel het huis daar niet helemaal op is ingericht, kan je je met wat improvisatie je in dit huisje toch goed redden. Ook de medewerking van de eigenaars is fantastisch. Vanuit het huisje zijn diverse mooie natuurwandelingen te maken, terwijl ook andere recreatieve activiteiten zeker (per auto) in de omgeving te vinden zijn. Kortom een huisje waarin je echt tot rust komt.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 9Mirjam Marz28-10-2011

Fantastische plek

Het huisje ligt vrij, veel privacy en rust. Er is een groot balkon. Erg gezellig ingericht, we voelden ons er meteen helemaal thuis. Keuken, douche en toilet waren schoon, bedden opgemaakt, goed matras en lekkere warme dekbedden!! Veel informatie betreft de activiteiten en dingen die je kan bezichtigen. Alles is prima per auto bereikbaar. Kortom: een echte aanrader voor jong en oud.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 7jong stel02-08-2011

Mooie ligging aan de rand van Tanne.

Eenvoudig huisje met alles wat je nodig hebt. Mooie ligging met uitzicht over de landerijen. Er zijn twee goed onderhouden mountainbikes aanwezig waar je gebruik van mag maken. De omgeving van het huis leent zich goed voor zowel mountainbike tochten als wandeltochten. Toen wij in het huis waren (zomer 2011) was het huisje niet goed schoon gemaakt (stoffig en plukken dierenhaar). De contacten met de eigenaren verliepen erg prettig. Ze hadden goede tips en ook in het huisje lag veel informatie over de omgeving.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Fam. Lesscher27-07-2011

Mooi plekje!

Lekker veel privacy en natuur aan je voeten! Bakker dichtbij, looproutes beginnen voor de deur. Huisje is comfortabel, niet al te groot maar groot genoeg! Heerlijk terras waar kleine kinderen (en honden) zich zonder gevaar prima kunnen vermaken. Veel te doen, leuke stadjes en dorpjes en activiteiten (grotten, dierpark etc.).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Vakantiehuis Haus am Pilzgrund info