Reviews over Tanne

Leuke bestemming wellicht voor herhaling vatbaar.

nomen66,
    22-5-2016

Ruim huisje voor 4 personen. Zouden 6 personen ook kunnen slapen maar dan zal het in de woonkamer wat krap worden. Zoek je een huisje op een rustige plek dan heb je er hier 1 gevonden. Huisje staat aan de rand van het dorp met in de directe omgeving nog 1 huisje te huren bij dezelfde familie. Alles wat aanwezig moest zijn was er. Niet super-de-luxe maar gewoon goed.

De plek is ook goed waar het huis is gelegen. Centraal in de Harz. Dat maakt het maken van uitstapjes ideaal. Veel mogelijkheden voor uitstapjes en dat met max een uurtje rijden. Boodschappen en buiten de deur eten deden wij in Braunlage.

Rustige plek, met historische plaatsen in de regio

familie Van Veen,
    24-3-2015

Het huis is erg goed en compleet. Zeer rustig dorpje. Veel natuur. De rust komt je tegemoet. Echter ook een omgeving waarin veel te zien en te beleven is. Als je wilt, kun je naar concentratiekamp Mittelbau Dora. Een stuk geschiedenis beleef je als je naar de Ring der Erinnerung loopt. Maar ook gezellige uitstapjes zijn mogelijk. Met de stoomtrein naar de Brocken. Of een dagdeel naar het romantische Stolberg. De druipsteengrotten Rübeland. Kortom voor ieder wat wils. Een actieve vakantie in de sneeuw of lekker wandelen. Historie beleven. Maar alles in Rust.

Net appartement op 20 min. rijden van skipiste.

R. Jager,
    2-3-2015

Het appartement is zeer ruim (wij hadden een 3 k.apt.klein) en heel erg schoon. Het ontbijt en diner is erg goed, en gezond.

Het kleine zwembad is iets te koud. Verder is het heel rustig, er is geen bar bijvoorbeeld. Het dorpje is klein

Schitterend gelegen

hsweenen,
    30-5-2014

Mooi en gezellig hotel. Prima bediening en zeer gastvrij

Comfort midden in de natuur

T. Brouwers,
    1-6-2013

Voor de derde keer in dit hotel Tannenpark met zijn schitterende en ruime kamers vol comfort. Vriendelijk personeel dat dagelijks de kamers schoonmaakt. Een heerlijk restaurant met lekkere en typisch Harzer gerechten, opgediend op het bord. Afwisselende gerechten en hoofdgerecht keuze uit drie mogelijkheden. Altijd voldoende te eten. Kortom: een goede prijs/kwal. verhouding. En voor ons een reden terug te komen.

Tanne scoort een 5,5 uit 10, op basis van 3 reviews