Hotel Zum Burgergarten

11 reviews over Hotel Zum Burgergarten in het Nederlands

Hotel Zum Bürgergarten

Jan Slagman
16-7-2012

Hotel Zum Bürgergarten is een pracht oud gerenoveerd hotel in vakwerkstijl aan de rand van het historische stadje Stolberg. Hotel Zum Bürgergarten is een knus hotel met veel oude details. Zo staat er in het restaurant een prachtig verbouwde "Kachelofen". De leiding en het personeel zijn buitengewoon vriendelijk en attent en zij doen er alles aan om het de gasten naar het zin te maken. Het ontbijtbuffet was gevaríeerd en ook het avondeten was smakelijk en van een goede kwaliteit. De kamers waren bijzonder netjes en de bedden waren gewoonweg klasse. Dit hotel is een prachtige uitvalbasis voor mooie trips door het prachtige en betoverende Harz gebied. Steden zoals Goslar en vooral niet te vergeten Quedlinburg (Unesco werelderfgoed) zijn zeer de moeite van een bezoek waard. Wij doorkruisten zo ongeveer de gehele Harz en keer op keer waren wij onder de indruk van de prachtige bossen, de meren, de snelstromende riviertjes, de grotten, de watervalletjes en de prachtige vergezichten.

mooi en gezellig hotel

r.de vuijst-kats
28-5-2012

mooi hotel,prachtig gelegen aan weg naar het centrum met vriendelijk en behulpzaam personeel was 23 mei jarig bediening feliciteerde mij en we kregen alle 4 een glas champagne bij het ontbijt niet duur in vergelijking met nederland gezellig restaurant hebben heerlijk gegeten nette kamers elke dag netjes opgeruimd denk het wel.

Mooi hotel in prachtige omgeving

ckats
25-5-2012

Wij waren hier vier nachten van 20 tot en met 24 mei. Prachtig weer gehad. De omgeving rond het hotel en de Harz is schitterend. Het personeel van het hotel is aardig en zeer attent. Bij een verjaardag was er 's morgens zelfs een glaasje Duitse champagne. De prijzen van het eten en drinken waren voor Nederlandse begrippen laag.

1 woord super

de jong
10-5-2012

het is een fijn hotel met uiterst vriendelijke mensen en een kok die zijn vak verstaat. we zijn zeer goed verzorgd. het was voor ons de 2e keer dat we hier waren en komen er zeker nog een keer terug. er is in de omgeving genoeg te zien en het is er zeer mooi. na een dag toeren kom je terug in een erg gastvrij hotel met hele aardige mensen en dan nog een geweldige maaltijd.Absoluut de moeite waard.

Prima hotel

A&M
9-9-2011

Hotel Zum Burgergarten geboekt via veiling.

Prijs kwaliteit is ons goed bevallen, goede service en vriendelijk personeel, het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd.

Maaltijden zijn streekgebonden en eveneens goed verzorgd.

Kamer is prima, badkamer was gedateerd en toe aan een opknapbeurt.

Matras mag vervangen worden.

Gemoedelijk hotel

Ineke
22-5-2011

Via een veiling 6 dagen half pension voor 2 personen voor 200 euro. Prima kamer met goede bedden, zelf kussens meenemen, de kussens zijn niet veel soeps. Wij hadden een kamer op de bovenste verdieping aan de (drukke) straat kant( Misschien bij reservering voorkeur op geven voor achterzijde?). Ontbijt is ok, gekookt eitje kaas, vleeswaren zelfgemaakte jam. Voor het diner konden we kiezen uit 2 hoofdgerechten, altijd een heerlijk soepje vooraf en iets toe. Desgewenst kon je gebakken aardappelen of friet krijgen. Vanuit het hotel kan je aardige wandelingen maken rondom het stadje. Volgens de folder is er een Vitalcenter met infrarood cabine en massage mogelijkheden. Die hebben we niet gezien.

Niets mis mee

jwkooijmans
12-3-2011

12-3-2011 Via veiling hier 4 dagen geweest. Voor slechts 99 euro, twee personen met ontbijt. Min punten: Neem je eigen kussen mee, die er zijn zijn erg slap / warm water moet zeker 5 minuten lopen voordat het echt heet is.

Wij sliepen op kamer 14 en hadden bij het arrangement een keer gratis drinken en een verrassings toetje. Allebei naar vollen tevredenheid. We hebben elke avond genoten van het eten. Frites kennen ze niet maar wel vis, wild en plaastelijk eten. De toetjes mogen er zijn. De kamer was niets mis mee.

heerlijk rustig hotel

jonneke
20-1-2011

Net terug van een aanbieding van dit hotel.Ook voor het eerst in dit dorpje wat erg gezellig is.Het hotel heeft welness in de vorm van een sauna voor ong. 4 pers. een ronde wirlpool en een infra rood cabine.Dit alles kun je prive reserveren voor weinig ( sauna 3,50pp).

Het eten is erg gevarieerd en goed verzorgd.De kamers zijn ruim, bedden goed maar het kussen vond ik te klein dus volgende keer mijn eigen kussen mee.

Het hotel heeft geen bar dus om 22.00 gingen de lichten uit.Het personeel is erg vriendelijk. Kortom een hotel waar we zeker nog een keer terug komen

Heerlijk romantisch

Toine
2-12-2010

Mooi romantisch hotel. Authentiek, maar van alle gemakken voorzien. Uitgebreid ontbijtbuffet. Echte Duitse keuken, zwaar maar zeer smakelijk. Met de eerste sneeuwval geeft Stolberg een sprookjesachtig plaatje, zeker omdat er niet gestrooid wordt.

leuk hotel

Raymon
4-10-2010

zum burgergarten is een leuk hotel, met goeie kamers. wij hadden een grotere kamer aan de andere kant van de weg, omdat we er langere tijd(5 nachten) verbleven. het is echter wel aan te raden om je eigen kussen mee te nemen, want die stellen hier niks voor. wij hadden half pension, maar het is beter om logies/ontbijt te nemen, dan kun je ten minste van de kaart kiezen wat je eten wilt.

het eten is er overigens wel goed en ontbijt is super. de Harz is een super mooi gebied, ideaal voor actieve wandelaars. ook zijn er voldoende activiteiten en excursies te volgen. deze zijn wel meer in de noord-harz. gemiddeld een uur rijden van dit hotel. wij zagen dit als voordeel, omdat je dan gelijk een heel groot stuk van de harz met de auto ontdekt. het is een mooi gebied om in te rijden.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Burgergarten in Stolberg (Harz), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Burgergarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.