Hotel Naturresort Schindelbruch

We hebben een aantal aanbieders voor Naturresort Schindelbruch voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Naturresort Schindelbruch

Perfekt für ein Wochenende zum Entspannen

Erholungssuchender
14-2-2010

Tolle Lage mitten im Wald, geräumige Zimmer (in der Landresidenz) und abends ein großartiges 4-Gänge-Menü. Service sehr ordentlich und einen schön eingerichteten Wellnessbereich mit Saunadorf und offenem Feuer, schöne Ruheräume nach der Sauna. Durch den Wald ist man in 2 Std. gemütlich nach Stolberg gelaufen. Tolles Frühstücksbuffet mit allem was dazugehört. Sehr empfehlenswert!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Naturresort Schindelbruch in Stolberg (Harz), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Naturresort Schindelbruch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Naturresort Schindelbruch scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.