Reviews over Stecklenberg

Heel mooi en rustig!!

Dik,
    14-8-2013

Het hotel is kleinschalig en heel rustig.

Kamers ruim en schoon.

Alles bij elkaar is het een fantastische hotel.

Een parel in de Harz

M. Plemp,
    1-9-2012

Klein hotel met elf kamers in een mooi landhuis. De eigenaar heeft alles zelf verbouwd en de afwerking is goed. De kamers zijn bijzonder ruim (suite), schoon en netjes verzorgd. De matrassen zijn recent vernieuwd (tijdens onze aankomst) en liggen goed. De kamers zijn stil en niet gehorig. De prachtige tuin geeft het hotel een mooie uitstraling. Het ontbijt was netjes verzorgt met voldoende verschillende (verse) producten. Het avondeten was afwisselend en verrassend goed van kwaliteit. Wanneer je een arrangement uitkiest is de prijs/kwaliteit bijna perfect te noemen.