Hotel Fürstenhöhe

Meer hotelinfo

2 reviews over Hotel Fürstenhöhe

• 9aart22-07-2008

Zeer mooi Slothotel

In het centrum van Schierke direkt tegenover het park en aan de voet van de brocken ligt dit Slothotel met een geweldige uitstraling en goed uitgeruste grote kamers. Mooie ontbijt ruimte en heerlijke lounche bar. echt een topper. de prijzen zijn echt billijk zeker voor wat je krijgt. echt een aanrader. Wandelen skieen langlaufen mountainbiken alles binnen handbereik.

Met vrienden

• 8aart22-07-2008

Zeer mooi slothotel

Mooi gelegen aan de voet van de Brocken. Heerlijk wandel, fiets, langlauf, skigebied. Werkelijk een mooi slothotel met grote kamers en goede meertalig bediening. achter het hotel loop je direkt de natuur in in het harz nationaal park.

0 tips over Hotel Fürstenhöhe

0 vragen over Hotel Fürstenhöhe