We hebben een aantal aanbieders voor Schierke voor je op een rij gezet:

Reviews over Schierke

Prachtig gebied, hoog gelegen

Lisa
    26-2-2017

Schierke ligt prachtig hoog. Daardoor veel meer sneeuwzeker dan bijv. Wernigerode of Drei Annen Hohe. Een kwartier rijden en de sneeuw was volledig verdwenen terwijl het er in Schierke nog lag. Voornamelijk in de bossen, daar was de sneeuw kwaliteit nog geweldig ondanks flinke dooi en geen sneeuw meer op de wegen. Bij de parkeergarage de heuvel op, daar kan je mooi sleeën en als je rechts houdt, het bos in gaat, en dan de grote weg links van de jeugdherberg, de beek volgen, dan kom je bij een geweldige rustige heuvel, vlakbij de loipes. Loipes niet gebruikt, maar die zagen er perfect uit. Schierke heeft een bakker en een klein winkeltje. Simpel maar handig. Kijk uit bij wandelingen, lang niet overal staan op tijd op kruisingen bordjes aangegeven welke kant je uit moet. Altijd gps mee dus. De aanbouw van het ijsstadion is ook leuk, dan kan je er ook schaatsen. In de zomer zou ik niet goed weten wat je er moet, dan is Wernigerode fijner.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Hallo Allemaal, Wij zijn een weekje op camping Am Stern is

Ruud en Windy Hoogerhuis
    12-8-2007

Hallo Allemaal, Wij zijn een weekje op camping Am Schierken Stern geweest. Dit is ons uitstekend bevallen. De eigenaars zijn zeer aardig en hebben vier prachtige Husky Sledehonden. Zijn veel wezen wandelen en s'avonds lekker om het kampvuur zitten.

Gereisd met partner in augustus 2007
Schierke scoort een 8,4 uit 10, op basis van 6 reviews