Hotel Rosen Sangerhausen

Kleine hotels

We hebben een aantal aanbieders voor Rosen Sangerhausen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Rosen Sangerhausen in het Nederlands

prima overnachtingshotel

anie,
24-9-2017

+ Zeer goed lowbudget restaurant, zowel diner als uitgebreid ontbijtbuffet. Keurig behulpzaam personeel, brandschone kamers, geen eenpersoonstoeslag. Aparte locatie tussen flatgebouwen en garageboxen. Voorkant en entree van hotel ogen juist erg romantisch met terras, rozen en grasveldje. Parkeren gratis voor de deur.

- Een rij kamers aan de achterzijde hotel kijken uit op een bouwmarkt/tuincentrum. Er kwamen toen ik er was rond half 8 enkele vrachtauto's en bestelbusjes af-en-aanrijden. Als je op tijd gaat ontbijten geen probleem. Na 21 uur is de receptie gesloten en moet je met een code naar binnen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rosen Sangerhausen in Sangerhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rosen Sangerhausen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.