We hebben een aantal aanbieders voor Rübeland voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Rübeland voor je op een rij gezet:

Reviews over Rübeland

Een hotel in DDR stijl, ook na 21 jaar!!!

Ilonka Pennings
    12-3-2011

Hotel Hermannshöhle. Oud hotel, het hotel lijkt op het huis van Pippi Langkous. Oud, krakende bodem en natuurlijk alles nog in DDR stijl. Het Sandmännchen kwam nog net niet voorbij op de TV waar maar vier zenders op zaten. Allemaal niet erg omdat alles goed gemaakt werd door een lieve eigenaresse die goed zorgde voor het ontbijtbuffet en het avondeten. Het was voor ons 4 een goedkope reis dus niet te veel eisend zijn wat betreft het avondeten. Alleen wij waren twee nachten de enigen in het hotel en dat was toch wel vreemd. Maar het hotel staat midden in de Harz dus je hoeft niet al te veel km te rijden naar de mooie steden en de mooie natuur.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Mar 07 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Rübeland scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews