We hebben een aantal aanbieders voor Quedlinburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Quedlinburg

Sprookjesachtig

monfili,
    15-10-2013

Zeer mooie stad die sprookjesachtig aandoet als je de eerste maal aankomt. Mooie kleurige middeleeuwse huizen. Ook de winkelstraat doet middeleeuws aan. Gezellige terrassen en vele restaurants en bakkerijen. Mooi kasteel aan de rand van de stad.

Gereisd met vrienden in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooie stad.

Henri Woerts,
    13-8-2013

Quedlinburg, eens het centrum van het Duitse Rijk, is een van Europa's best bewaarde middeleeuwse renaissance steden. Het beschikt over een zeldzame combinatie van oude en moderne historische schatten. Het werd in 1992 geplaatst op de UNESCO Wereld Erfgoed lijst. Bijna alle gebouwen in het centrum zijn vakwerkhuizen, sommige dateren uit de 16e eeuw

Gereisd met partner in augustus 2013

Prachtige vakwerkhuizen

ton,
    23-6-2013

mooi gelegen, een stadje vol (ong. 700) vakwerkhuizen met een kasteel op een heuvel. Het is een toeristisch stadje dus vol met conditorei (koffietentjes) und bier. Nog veel restanten uit de DDR tijd.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een van de mooiste stadjes in Duitsland

Jan ,
    16-4-2013

Een 1000 jaar oud stadje en wat is het schitterend. Je kijkt je ogen uit. Wandel door alle straatjes en steegjes en je blijft je verbazen over de schoonheid die je ziet. Het mooie marktplein, met zijn stadhuis,de 1200 vakwerhuizen, de St. Nikolaikerk en de slotberg. Je raakt niet uitgekeken.

Gereisd met partner in Fri Aug 22 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fraai stadje

haka1001,
    29-8-2012

Sinds 1994 staan de stiftskerk van Sint-Servaas, het kasteel en het historisch centrum van de stad op de Werelderfgoedlijst van de UNESCO.

En dat is volkomen terecht. Je kunt hier leuk ronddwalen. Ga alleen niet op maandag want 's ochtends is bijna alles gesloten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011
Quedlinburg scoort een 9 uit 10, op basis van 19 reviews