Hotel Vorhof zur Hölle

Kleine hotelsWeer vandaag9°4°
9,4

1 review over Hotel Vorhof zur Hölle in het Nederlands

Brandschoon netjes Geen uitzicht plafonds 1,85.

Bea Broekhuizen
29-2-2016

Huis nr 6 en 6 a hebben plakplastic op de ramen ivm inkijk vanuit de steeg. Bankstel in huis 6a is erg laag omdat de poten er af zijn.

Stadje is prachtig maar in januari erg stil.

Gereisd met partner in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vorhof zur Hölle in Quedlinburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vorhof zur Hölle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.