Hotel Schlossmühle

3 reviews over Hotel Schlossmühle in het Nederlands

goed 3***hotel

weiwortel
9-7-2013

Nette kamers maar is in werkelijkheid een 3 sterren hotel vwb. aankleding kamers, onderhoud badkamers, geen kluisjes, geen ijskastje en personeel niet vooruit te branden. Dus geen service. Goede ligging vlakbij centrum en eigen parkeerplaats.

Gereisd met partner in juni 2013

Mooi hotel, goede ligging

Corrie
8-8-2012

Het is een mooi hotel, dicht bij het oude stadscentrum gelegen.

Mooi terras en bijgebouw (hier worden feesten gehouden, als bruiloften e.d.) praktisch gezien het hotel er naast.

Ontbijt was zeer uitgebreid en goed.

Personeel is zeer vriendelijk.

Kamers schoon, douche zag er schoon uit: praktisch ingericht. Kamers worden dagelijks schoongemaakt.

Kamer beschikte over minibar en tv. Ik heb van andere gasten begrepen, die er een paar jaar geleden geweest waren, dat het inmiddels ten positieve is ontwikkeld.

Recent waren alle tv's vervangen e.d.

Parkeergelegeheid is gratis, tegenover het hotel.

Het stadscentrum is op loopafstand, gezellige terassen, leuke winkels en veel oud mooie gebouwen. Leuk om heen te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2012

Waar voor je geld

Hilda van der Tuin
11-4-2010

Prima hotel, met goede kamers, een beetje gedateerd (maar hooguit een paar jaren, niet een decennium), maar heel schoon en netjes. Ook een schone, ruime badkamer. Vriendelijk personeel, ook vriendelijk voor kleine monsters van 3,5. We betaalden negentig euro per kamer, en dat was inclusief een heerlijk ontbijt.

Het hotel is het allermooist als je in het donker aan komt rijden, het ligt tegen de burcht aan, en het is 's avonds prachtig verlicht. Je stapt je hotel uit en je bent meteen in het historische centrum van Quedlinburg. En dat is prachtig, echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Schlossmühle voor je op een rij gezet:

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schlossmühle in Quedlinburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schlossmühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.