Hotel Schlosshotel zum Markgrafen

Kleine hotelsWeer vandaag8°3°

We hebben een aantal aanbieders voor Schlosshotel zum Markgrafen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Schlosshotel zum Markgrafen in het Nederlands

mooi hotel, rustig gelegen.

Henri Woerts
13-8-2013

gast vrijheid, vriendelijk personeel, en 5 min van het centrum. En een fantastisch ontbijt buffet.

Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schlosshotel zum Markgrafen in Quedlinburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schlosshotel zum Markgrafen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.