Appartement Schlaf-gut

Appartement
Kleine hotels
Appartement Schlaf-gut

We hebben een aantal aanbieders voor Schlaf-gut voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Restaurant

1 review over Appartement Schlaf-gut in het Nederlands

Aanrader

monfili
15-10-2013

We hadden een appartement geboekt voor 3 personen en kregen een appartement voor dezelfde prijs van 4 personen. Deze was zeer ruim met een nieuwe keuken en badkamer en midden in het centrum van Quedlinburg. Het is vlakbij de markt en er zijn vele eetgelegenheden in de buurt. Ook het restaurant onder het appartement is een aanrader. In de straat zelf is er een supermarkt met een bakkerij. Voor een kleine meerkost krijg je een parkeerkaart waarmee je op een privéparking een eigen staanplaats krijgt en dit op 300m wandelen. Je kan er vele uitstappen maken waaronder Goslar, Wernigerode en Brockenberg. De smalspoorbaan (stoomtrein) vertrekt in Quedlinburg zelf.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Schlaf-gut in Quedlinburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Schlaf-gut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.