Hotel Ringhotel Theophano

Kleine hotelsWeer vandaag12°6°

We hebben een aantal aanbieders voor Ringhotel Theophano voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ringhotel Theophano in het Nederlands

Fantastisch romantisch terug in de tijd

Ingrid,
21-5-2017

In het centrum van de stad, direkt aan de markt gelegen hotel met buiten terras, zeer vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, ook glutenvrij en enorm grote romantische comfortable en rustige kamer. Gratis parkeren op korte afstand, in deze historische oude stad (Unesco wereld erfgoed)

Geen lift!

Gereisd met partner in februari 2017

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ringhotel Theophano in Quedlinburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ringhotel Theophano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.