Hotel Quedlinburger Hof

Kleine hotelsWeer vandaag10°4°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Quedlinburger Hof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Quedlinburger Hof in het Nederlands

Overnachting goed

Peter
16-11-2009

Kamers waren goed.Ontbijt qua sortering was ook goed,echter men moest steeds weer gaan vragen of men wat kon aanvullen.(dit werd dus niet automatisch gedaan)

Diner is niet aan te raden. Ons eten was lauw warm/koud en niet wat we besteld hadden.Verder kan men alleen tijdens het diner hier iets te drinken krijgen.Dus geen echt hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quedlinburger Hof in Quedlinburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quedlinburger Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.