Appartement Marschlinger Hof

1 review over Appartement Marschlinger Hof in het Nederlands

Zeer groot en schoon appartement 65 m2

Geert & Ria,
18-7-2017

Zeer groot en schoon appartement 65 m2 .

Wij hadden op de beneden verdieping ook nog een groot terras met zonnescherm en tuin.

De eigenaren waren zeer vriendelijk en gaven ons uitleg over Quedlinburg en omgeving.

De oude stad Quedlinburg heeft vele monumentale panden uit de 16de t/m 19de eeuw en er worden rondleidingen gegeven . Het stadhuis is 's avonds feestelijk verlicht . Ook heeft het een prachtig kasteel.

Ook de plaats Wernigerode is de moeite waard met ziin lange gezellige winkelstraat.

Verder is ook Thale de moeite waard met 2 kabelbanen.

Voor kinderen ,maar ook voor ouderen is daar veel vertier.

In Thale vind je ook het DDR museum.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marschlinger Hof in Quedlinburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marschlinger Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.