Landhuis Kunsthaus

Landhuis
Kleine hotelsWeer vandaag14°5°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Kunsthaus voor je op een rij gezet:

1 review over Landhuis Kunsthaus in het Nederlands

zeer goed hotel

Reitze en Thea Enderlé
11-11-2010

Kunsthaus is een "hotel"met drie mooie ruime kamers. De kamers zijn erg stijlvol ingericht. Er zijn goede bedden. Het hotel ligt in het centrum van de oude binnenstad. Tegenover het hotel is een parkeerplaats.Het ontbijt is goed en gevarieerd . Er is een goede internetverbinding.De eigenaresse is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers en de ruime badkamer zijn netjes en schoon.Er is een koffie en thee voorziening waar (gratis) gebruik van gemaakt kan worden.

De ontbijtkamer grensde aan onze kamer en was gescheiden door een een deur, dit was erg gehorig. Kleine ontbijtkamer, waardoor je soms bij andere hotelgasten aan tafel zit.

Deel jouw beoordeling:

Gereisd met partner in oktober 2010

Landhuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Kunsthaus in Quedlinburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Kunsthaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.