Vakantiehuis Höllenblick

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Höllenblick in het Nederlands

Heel ruim appartement met eigen ingang en parkeren via achterliggende straatje. Het appartement was schoon en is goed onderhouden (niet modern qua uitstraling, wel qua comfort). Vriendelijke ontvangst. Rustig, want in het voetgangersgebied. Om de hoek (200 m) is het centrale plein (Markt); op zaterdag is er ook een leuke markt. Alle horeca is op loopafstand evenals de drie (!) musea, een supermarkt, twee bakkers (ook zondag open). Prijs is heel redelijk voor 2 ruime slaapkamers en woonkamer met keuken. Goede bedden en prima bad/douche. Alle faciliteiten om zelf te koken, etc. Voor Wifi moet je even met je tablet naar buiten (stedelijk gratis net), want de muren zijn te dik voor goed bereik binnen. Ideale plek in de Unesco-erfgoedstad Quedlinburg. Veel wandelmogelijkheden in de omgeving. Geboekt via Booking.com

Gereisd met vrienden in september 2016

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Höllenblick in Quedlinburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Höllenblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.