Pension Himmel & Hölle

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag12°6°

We hebben een aantal aanbieders voor Himmel & Hölle voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Himmel & Hölle in het Nederlands

Geweldig huis in prachtig stadje

Sylvia Bos
24-8-2012

Het vakantiehuis was modern en gezellig ingericht. Leuke tuin erbij. Prima bedden en mooie badkamer. Midden in het centrum maar met alle rust om je heen. Echt super locatie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

De moderne vakantiehuizen Himmel & Hölle liggen zeer centraal in het mooie historische centrum van Quedlinburg. Het huisje is ruim en van alle gemakken voorzien. Elk huisje heeft een eigen parkeerplaats (niet gratis). Het prachtige Quedlinburg, met z'n smalle straatjes, z'n prachtige gebouwen, het ligt allemaal in de directe omgeving. De sleutel mag worden afgehaald worden in het restaurant van de eigenaar, welke een straatje verderop is gevestigd. Quedlinburg is een middeleeuws stadje, gelegen aan de rand van de Harz.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Himmel & Hölle in Quedlinburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Himmel & Hölle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.