Hotel Ferienresidenz Schlossblick

Kleine hotelsWeer vandaag12°6°

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienresidenz Schlossblick voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Parkeren mogelijk

2 reviews over Hotel Ferienresidenz Schlossblick in het Nederlands

Comfortabel appartement

Lucy
24-10-2011

Midden in het historische centrum van Quedlinburg(Werelderfgoed Unesco) ligt dit prachtige appartement; licht, ruim en zonnig. Met ruime parkeerplaats en balkon. Alle voorzieningen op loopafstand. De prijs is heel redelijk.

Quedlinburg is een mooie stad met veel oude gebouwen, prachtig gerestaureerd, leuke steegjes en een kasteel. Veel verschillende restaurants en winkeltjes.

We hebben hier een paar fantastische dagen gehad.

Gereisd met partner in oktober 2011

Op steenworp van de Markt

gozer
21-8-2010

Comfortabel ingerichte suites met alles er op en er aan (geen afwasmachine in de keuken ...).

Voor gehandicapten een appartement op de begane grond beschikbaar.

En een enorm voordeel: gratis eigen parkeerplaats voor de deur. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ferienresidenz Schlossblick in Quedlinburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ferienresidenz Schlossblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.