Hotel Familotel Family Club Harz /Parkhotel Otto lll

Hotel Familotel Family Club Harz /Parkhotel Otto lll

Kleine hotelsWeer vandaag9°4°

We hebben een aantal aanbieders voor Familotel Family Club Harz /Parkhotel Otto lll voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Familotel Family Club Harz /Parkhotel Otto lll in het Nederlands

Een heerlijk kinderhotel

brumus
4-8-2012

Even genieten van een midweek kinderhotel. Voor kinderen van alle leeftijden echt helemaal top. Wij hadden All Inn en het eten was dan ook echt heel erg goed. Op de 2de etage hadden wij een familie kamer met 2 slaapkamers. De kinderen hebben genoten. Het dorp is leuk en veel leuke wandelingen in de omgeving. Wij 2 kids van 4 en 1 jaar. Speeltuin, kidsclub, binnen zwembad, buiten zwembad, skelters, kinderboerderij enzo.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Familotel Family Club Harz /Parkhotel Otto lll in Quedlinburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Familotel Family Club Harz /Parkhotel Otto lll zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.