Hotel Am Brühl

Kleine hotelsWeer vandaag21°3°
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Am Brühl voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl

2 reviews over Hotel Am Brühl in het Nederlands

Gwen,
29-9-2017

Gastvrij, correct, vriendelijk persoonlijk een thuis gevoel.

Gereisd met partner in juli 2017

Heel fijn hotel in prachtig stadje!

m_j_brink1985
18-1-2015

Zeer sfeervol hotel: gevestigd in een complex van Duitse vakwerkhuizen aan de rand van het middeleeuwse centrum. Ruim van opzet en meer dan voldoende gratis parkeerplaatsen. Vriendelijk en voorkomend personeel. Op doorreis hadden we een grotere kamer geboekt en deze voldeed ruimschoots aan de verwachtingen: schoon, comfortabel en groot. Geen bad, enkel een douche. Ontbijt was keurig, niet overdadig maar wel allemaal van goede kwaliteit vers. Jammer genoeg geen vers sap. Diner kan genuttigd worden in het restaurant 'Der Weinstube', dat behoorlijk wat GaultMillault punten heeft. Ook allemaal zeer sfeervol en lekker, maar ondanks het uitdrukkelijke verzoek rekening te houden met een koemelkallergie - en de toezegging dat te doen - werd toch een gerechtje op basis van roomboter geserveerd. Niet okay voor deze prijsklasse. Goed opletten dus als je een allergie hebt...Voor kinderen niets te beleven, maar ze zijn zeker welkom. Voor een nachtje prima. Al met al is dit hotel zeker aan te raden!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHetelucht sauna, Kleurentherapie sauna

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Brühl in Quedlinburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Brühl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.