Hotel Alter Fritz

Kleine hotelsWeer vandaag22°3°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Alter Fritz voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Alter Fritz

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Check-outTot  11:00

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesKluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alter Fritz in Quedlinburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alter Fritz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.